Foto: Xerox

Viceprezidentkou pro péči a prodej se ve Vodafonu stala Veronika Brázdilová

7. 9. 2020 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veronika Brázdilová od září zamířila do Vodafonu. Dříve působila šest let jako generální ředitelka pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Xerox. Ve Vodafonu nahradila Annu Hoerovou a bude zodpovědná za péči a prodej.

„Ve firmě, pro kterou pracuji, jsou pro mě důležité zejména dvě věci: lidé a kultura. Mám ráda diverzitní týmy, proaktivní přístup, lidi, které jejich práce baví, a zároveň inspirativní a kreativní prostředí. Vodafone je společnost, která tohle všechno nabízí, a to nejen svým zaměstnancům. Líbí se mi transparentní a zároveň lidský přístup k zákazníkům, otevřená komunikace a touha být stále na špici. Díky snaze nabídnout zákazníkům nejnovější technologie, které usnadňují život, patří právem Vodafone mezi technologické lídry. Je mi ctí, že mohu pro takovou společnost pracovat,“ říká nová viceprezidentka.

PSALI JSME
Zuzana Holá je novou ředitelkou komunikace a udržitelnosti Vodafonu

Brázdilová začínala svou kariéru jako obchodní zástupce v Eurotelu. Postupně se vypracovala na národní manažerku obchodního oddělení. Získané zkušenosti z obchodu a marketingu zúročila jako generální ředitelka IT společnosti SGS, která se zaměřovala na telemetrii a monitorovací systémy, nebo ve společnosti Telefónica 02 Czech Republic, kde měla z pozice obchodní ředitelky na starost segment malých a středních firem. Dále pak v roli generální ředitelky Xeroxu. Tam měla v letech 2014 až 2020 na starosti tři trhy: Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Od září 2020 je novou členkou vedení společnosti Vodafone Czech Republic a je zodpovědná za péči a prodej firmy. Povede tým téměř 1000 lidí, kteří se starají o zákazníky v prodejnách, v zákaznických centrech a v oddělení podpory prodeje a péče.  Na starosti má i nepřímé prodejní kanály a partnerské sítě.

Několik let se také aktivně věnuje mentoringu, podporuje řadu charitativních projektů, ráda cestuje, jezdí na kole, běhá a svůj volný čas tráví s manželem a přáteli.         

Foto: Xerox

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.