Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Adler Czech
Extra

Textil jako nositel brandu. Prestiž zvyšuje kvalita i ekologická produkce

Marie Logrová, Adler Czech1. 9. 202026. 11. 2020

ADVERTORIAL Už dvacet let obléká společnost Adler Czech Evropu do značkového reklamního textilu. Od roku 1999, kdy firma vznikla, roste ve všech směrech. Vstupuje na zahraniční trhy, vyvíjí a představuje nové produkty i značky, neustále rozšiřuje portfolio a investuje do moderních technologií. To vše v souladu s udržitelným rozvojem.

„Cíl naší společnosti je už od počátku stejný: být pro naše zákazníky první volbou, nabízet jim kvalitní reklamní a pracovní textil a stát se jeho největším výrobcem a distributorem v rámci celé Evropy,“ říká marketingová ředitelka Martina Weberová. A to vše se dynamicky rozvíjející firmě úspěšně daří.

Kvalita, inovace a důraz na ekologii

Adler vsadil ve svém podnikání na tři základní faktory: kvalitu zboží a poskytovaných služeb včetně rychlého doručení, inovace produktů i technologií a udržitelný rozvoj se zaměřením na ochranu životního prostředí. Právě kombinace a vyváženost všech tří činitelů posouvají firmu nahoru v oblibě u zákazníků, kteří mají možnost širokého výběru triček, polokošil, mikin, čepic, froté a fleecových produktů i oblíbených softshellových bund.

Přestože reklamní textil slouží primárně jako nositel brandu nebo propagačního sdělení, je střih, kvalita použitého materiálu a jeho zpracování i široká paleta barev pro zákazníky stále důležitější. Jen pro srovnání: před dvaceti lety začínal Adler s jedním typem unisex trička ve čtyřech barvách, dnes nabízí více než 300 různých výrobků ve velikostech
od XS až po 5XL včetně nabídky pro děti už od čtyř let, všechno v kombinaci více než osmdesáti barev. To vše jsou argumenty, které podle posledních průzkumů řadí reklamní textil mezi nejčastěji nakupovanou kategorii dárkových předmětů.

Produkty uvádí společnost na trh pod čtyřmi značkami: vlajková loď Malfini, Malfini Premium jako značka pro luxusní řadu reklamního textilu, ekonomická řada Piccolio a značka pracovních oděvů Rimeck. Ve spolupráci
s holandskou firmou Bata Industrials nabízí firma sortiment bezpečnostní obuvi.

A právě v segmentu pracovních oděvů připravuje Adler aktuálně pro své zákazníky horkou novinku — značkový textil rovněž holandské společnosti Tricorp, který doplní stávající nabídku Rimeck.

V oblasti materiálů je bavlna často kombinovaná s dalšími vlákny, jako jsou elastan či polyester, který pomáhá udržovat tvarovou stálost, nebo bambusové vlákno známé svými antibakteriálními vlastnostmi. Nicméně bavlna je stále nejpoužívanějším materiálem. Už se však nejedná pouze o klasickou masově produkovanou, ale o slovo se i v segmentu reklamního textilu hlásí například americká Pima bavlna prodávaná pod obchodním jménem Supima. Pevnost, trvanlivost, hladší povrch, živější barvy a jemný pocit doteku řadí produkty se Supima bavlnou mezi exkluzivitu.

Společenská udržitelnost i pro zákazníky

Součástí odpovědného podnikatelského prostředí se stále silněji stává i udržitelný rozvoj. Vedle samotné hospodářské činnosti, kde se Adler zaměřuje například na využívání zelené energie z vlastních solárních panelů nebo elektromobily, nabízí udržitelnost i svým zákazníkům. Nová Organic kolekce triček a ručníků je vyrobena z organické bavlny a opatřena mezinárodním certifikátem GOTS. Ten stanovuje přísná pravidla a směrnice pro všechny výrobní procesy jak ekologického, tak sociálního řetězce zpracování organických textilií. Používání vláken z biologického zemědělství, vyloučení toxických látek a látek škodlivých pro životní prostředí i zavedení odpovídající mzdy, to je jen malý výňatek ze zavazujících kritérií GOTS.

Výjimečnou kolekcí v nabídce značkového reklamního textilu jsou pod značkou Malfini Premium trička ze stoprocentní přírodní merino vlny. Exkluzivní trička jsou příjemná na nošení, měkká, pevná a vysoce prodyšná.

Aktivně regulují změny tělesné teploty svého nositele. Merino vlna je využívána především pro výrobu vysoce funkčních oděvů. Zásadním argumentem vypovídajícím o kvalitě merino vlny pro trička firmy Adler je mimořádná jemnost vlákna — menší než 18 mikronů.

×

Smrž se stal komerčním ředitelem Roche. Povede prodej a marketing

Starší článek

Pivovar Bernard vsupuje do nového segmentu: přitvrdil a přichází s pálenkou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

První novinová společnost bude tiskem zásobovat prodejny Žabka

První novinová společnost (PNS), největší český distributor tisku, bude od února výhradním distributorem tisku do sítě projeden Žabka čítající…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
21. 1. 202121. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více