Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Adler Czech
Extra

Textil jako nositel brandu. Prestiž zvyšuje kvalita i ekologická produkce

Marie Logrová, Adler Czech1. 9. 202026. 11. 2020

ADVERTORIAL Už dvacet let obléká společnost Adler Czech Evropu do značkového reklamního textilu. Od roku 1999, kdy firma vznikla, roste ve všech směrech. Vstupuje na zahraniční trhy, vyvíjí a představuje nové produkty i značky, neustále rozšiřuje portfolio a investuje do moderních technologií. To vše v souladu s udržitelným rozvojem.

„Cíl naší společnosti je už od počátku stejný: být pro naše zákazníky první volbou, nabízet jim kvalitní reklamní a pracovní textil a stát se jeho největším výrobcem a distributorem v rámci celé Evropy,“ říká marketingová ředitelka Martina Weberová. A to vše se dynamicky rozvíjející firmě úspěšně daří.

Kvalita, inovace a důraz na ekologii

Adler vsadil ve svém podnikání na tři základní faktory: kvalitu zboží a poskytovaných služeb včetně rychlého doručení, inovace produktů i technologií a udržitelný rozvoj se zaměřením na ochranu životního prostředí. Právě kombinace a vyváženost všech tří činitelů posouvají firmu nahoru v oblibě u zákazníků, kteří mají možnost širokého výběru triček, polokošil, mikin, čepic, froté a fleecových produktů i oblíbených softshellových bund.

Přestože reklamní textil slouží primárně jako nositel brandu nebo propagačního sdělení, je střih, kvalita použitého materiálu a jeho zpracování i široká paleta barev pro zákazníky stále důležitější. Jen pro srovnání: před dvaceti lety začínal Adler s jedním typem unisex trička ve čtyřech barvách, dnes nabízí více než 300 různých výrobků ve velikostech
od XS až po 5XL včetně nabídky pro děti už od čtyř let, všechno v kombinaci více než osmdesáti barev. To vše jsou argumenty, které podle posledních průzkumů řadí reklamní textil mezi nejčastěji nakupovanou kategorii dárkových předmětů.

Produkty uvádí společnost na trh pod čtyřmi značkami: vlajková loď Malfini, Malfini Premium jako značka pro luxusní řadu reklamního textilu, ekonomická řada Piccolio a značka pracovních oděvů Rimeck. Ve spolupráci
s holandskou firmou Bata Industrials nabízí firma sortiment bezpečnostní obuvi.

A právě v segmentu pracovních oděvů připravuje Adler aktuálně pro své zákazníky horkou novinku — značkový textil rovněž holandské společnosti Tricorp, který doplní stávající nabídku Rimeck.

V oblasti materiálů je bavlna často kombinovaná s dalšími vlákny, jako jsou elastan či polyester, který pomáhá udržovat tvarovou stálost, nebo bambusové vlákno známé svými antibakteriálními vlastnostmi. Nicméně bavlna je stále nejpoužívanějším materiálem. Už se však nejedná pouze o klasickou masově produkovanou, ale o slovo se i v segmentu reklamního textilu hlásí například americká Pima bavlna prodávaná pod obchodním jménem Supima. Pevnost, trvanlivost, hladší povrch, živější barvy a jemný pocit doteku řadí produkty se Supima bavlnou mezi exkluzivitu.

Společenská udržitelnost i pro zákazníky

Součástí odpovědného podnikatelského prostředí se stále silněji stává i udržitelný rozvoj. Vedle samotné hospodářské činnosti, kde se Adler zaměřuje například na využívání zelené energie z vlastních solárních panelů nebo elektromobily, nabízí udržitelnost i svým zákazníkům. Nová Organic kolekce triček a ručníků je vyrobena z organické bavlny a opatřena mezinárodním certifikátem GOTS. Ten stanovuje přísná pravidla a směrnice pro všechny výrobní procesy jak ekologického, tak sociálního řetězce zpracování organických textilií. Používání vláken z biologického zemědělství, vyloučení toxických látek a látek škodlivých pro životní prostředí i zavedení odpovídající mzdy, to je jen malý výňatek ze zavazujících kritérií GOTS.

Výjimečnou kolekcí v nabídce značkového reklamního textilu jsou pod značkou Malfini Premium trička ze stoprocentní přírodní merino vlny. Exkluzivní trička jsou příjemná na nošení, měkká, pevná a vysoce prodyšná.

Aktivně regulují změny tělesné teploty svého nositele. Merino vlna je využívána především pro výrobu vysoce funkčních oděvů. Zásadním argumentem vypovídajícím o kvalitě merino vlny pro trička firmy Adler je mimořádná jemnost vlákna — menší než 18 mikronů.

×

Smrž se stal komerčním ředitelem Roche. Povede prodej a marketing

Starší článek

Pivovar Bernard vsupuje do nového segmentu: přitvrdil a přichází s pálenkou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více