Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Automobilist
Marketing

Porsche závodí na Marsu či na Měsíci. Přenesla ho tam česká značka Automobilist

Pavel Hejkrlík23. 9. 202026. 11. 2020

Ve spolupráci legendární značky a kreativního týmu z Automobilist pod taktovkou bývalého úspěšného manažera formule 1 Pavla Turka vznikla unikátní série šesti uměleckých plakátů, které spojují slavnou minulost Porsche s dalekou budoucností, kdy by se mohly závody konat třeba na Marsu či Měsíci. Značka Porsche tisky propaguje na všech svých digitálních kanálech. 

Nápad na projekt, v němž se kreativci z Automobilist odchylují od svých standardních postupů a oživování historických momentů doplňují o futuristickou vizi, vznikl v německé automobilce u příležitosti 50. výročí prvního vítězství Porsche ve slavném vytrvalostním závodě 24 hodin Le Mans v roce 1970.

ČTĚTE TAKÉ
Automobilist po F1 spolupracuje s rallye. Umělecké plakáty míří na trh

„V Automobilist se pyšníme přesností a pravdivostí našich uměleckých děl, obzvlášť pokud jde o historické okamžik a vozy, které se jich účastnily. Avšak tento projekt s Porsche a trochu bláznivé nápady se závoděním na Marsu a Měsíci nám umožnily, abychom ukázali i kreativnější stranu naší činnosti,“ říká Pavel Turek, CEO Automobilist. 

Totožný vůz Porsche 917 KH, který triumfoval v roce 1970 v Le Mans, tak byl na přání Porsche přenesen do roku 2056, kdy je francouzské Le Mans už zcela jiným, neonem prosyceným městem. 

Na další dvojici plakátů je vůz Porsche 356 SL. Brutální podmínky 3000 km dlouhého pouštního závodu Panamericana 1953 v Mexiku nejsou nepodobné těm, které by mohly jednou panovat při epických kláních na rudé planetě.

„Klademe obrovský důraz na detaily a při práci na těchto dílech jsme využili také informace a fotografie z NASA. Závod na Marsu jsme umístili do prolákliny Syrtis Major, která byla vybrána jako potenciální přistávací místo příští kosmické sondy NASA, a je tudíž relativně dobře prozkoumaná. Světelné podmínky na plakátu jsou naprosto realistické,“ říká umělecký šéf Automobilist Jan Rambousek.

Automobilist spolupracuje s mnoha významnými motoristickými značkami, jako jsou Mercedes, Ferrari, McLaren či Maserati a v letošním roce uzavřela oficiální partnerství se seriály F1 a WRC. Ambasadory projektu jsou bývalé i současné hvězdy motorsportu jako Sir Jackie Stewart, David Coulthard, Mick Doohan či André Lotterer.

„Díky propojení s automobilkami a zmiňovanými ambasadory máme přístup ke spoustě unikátních materiálů, které chceme přinášet našim čtenářům a fanouškům. Z našeho webového portálu chceme vytvořit jakýsi středobod pro všechny automobilové nadšence, kteří se chtějí něco dozvědět, pobavit se, zažít a třeba si i koupit něco pěkného a hodnotného,“ uvedl Pavel Turek v letošním rozhovoru pro časopis MAM. Do projektu investoval například i třetí nejbohatší Čech Karel Komárek, který v Automobilist vlastní čtvrtinový podíl. Tvorba jednoho obrazu může trvat i dva tisíce hodin. Jejich vytvoření zabere půl roku a Automobilist je nabízí ve třech velikostech.

×

PŘEHLED: Mzdy 2020. Marketingové pozice přicházely o benefity

Starší článek

VIDEO: Reklama desetiletí. Cenu slaví T-Mobile s Trojanem v hlavní roli

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více