Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: České dráhy
Marketing

VIDEO: Popletený tatínek Trojan míří s Českými drahami do zahraničí

Pavel Hejkrlík3. 9. 202026. 11. 2020

V nové kampani Českých drah se rodinka pod velením tatínka Ivana Trojana vydává dál než za humna. Na výlety do sousedních metropolí zve cestující televizním spotem, ve kterém se hlava rodiny opět důkladně připraví na cestu a opět to nevyjde úplně podle plánu. 

Pohodlí vlaku a servis jídelních vozů ČD, který během jízdy rodina využije, naladí tatínka natolik, že se jeho pohoda promítne i do závěrečného vzkazu spotu: „Ve vlaku vám bude do zpěvu. Nejen cestou do Vídně i Berlína.“ Cestující se mohou vydat s Českými drahami navíc i do dalších měst v blízkém zahraničí.

Další díl v sérii spotů, tentokrát zacílený na rodinné výlety do zahraničí, vytvořila agentura Havas v režii Ondřeje Trojana s produkcí Total Help Art. V médiích se kampaň objeví od 1. září do 15. října také v outdooru, v rádiu, onlinu a sociálních médiích. Koncept kampaně vznikl v týmu vedeném kreativními řediteli Petrem Čechem a Jakubem Koláříkem. Account-direktorsky na vše dohlížela Lenka Beránková a produkčně Tereza Letfusová.

V předchozích spotech, které byly zacíleny primárně na cestování po krásách České republiky, se Ivan Trojan objevil například coby tatínek-pankáč, který si výlet na podzemní říčku Punkvu v Moravském krasu spetl s undergroundovým koncertem. Ve spotu šlo o propagaci aplikace železničního dopravce Vlakem na Výlet. V další reklamě pak v reakci na pandemii lákal na cesty vlakem, protože už ho nudili cesty mezi ložnicí a obývákem v rámci skončené karantény. Trojan se stál hlavní tváří Českých drah po herci Ondřeji Vetchém.

×

Mladou Frontu koupí PP Partners. Deklarovaný zájem miliardářů opadl

Starší článek

Báčová vystoupí v rámci Forum Media na Effie stage. S rezervací lze získat MAM

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Česká televize spustí novou zpravodajskou relaci: poběží na programu ČT3

Každé všední dopoledne s tím nejdůležitějším z aktuálního dění ze světa i ze zahraničí. To je nová relace nazvaná Zprávy ČT3, která doplní…
28. 1. 202128. 1. 2021
Marketing

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů k očkovací kampani

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden…
28. 1. 202128. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
28. 1. 202128. 1. 2021
Média

SERIÁL O TV: Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší…
28. 1. 202128. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více