Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: profisms.cz
Marketing

Polská R22 koupila za 239 milionů českou agenturu ProfiSMS

Vojtěch Lhota29. 9. 202029. 9. 2020

100 % akcií české marketingové agentury ProfiSMS získala polská společnost R22. Za akvizici zaplatí 40 milionů zlatých (téměř 240 milionů korun), odkazuje zpráva ČTK na Warsaw Business Journal.

Česká firma se zabývá posíláním sms zpráv firemním klientům. Mezi ty se řadí například Alza, Mark & Spencer, Avon, Coca-Cola či vydavatelství Economia. Loni poslala 275 milionů zpráv a celkově vykázala tržby ve výši 198 milionů korun, což představovalo meziroční nárůst o 4 %.

ČTĚTE TAKÉ
Jak krize ovlivnila fungování firem? Strašákem je recese

Z 239 milionů korun za nákup akcií bude 17,95 milionů splatných ve 12 měsících. R22 akvizici financuje ze svých zdrojů a půjček od mBank a ING.

Firma R22, která je poskytovatelem hostingu, informovala, že nákup má pomoci posilnit pozici ProfiSMS na českém trhu a zároveň umožnit její mezinárodní rozvoj.

×

Ogilvy na českém trhu rozjíždí consultingovou divizi. Vede ji Jiří Jón

Starší článek

Novým šéfem Nestlé Česko a Slovensko bude Michiel Kernkamp

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více