Foto: profisms.cz

Polská R22 koupila za 239 milionů českou agenturu ProfiSMS

29. 9. 2020 15:09

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

100 % akcií české marketingové agentury ProfiSMS získala polská společnost R22. Za akvizici zaplatí 40 milionů zlatých (téměř 240 milionů korun), odkazuje zpráva ČTK na Warsaw Business Journal.

Česká firma se zabývá posíláním sms zpráv firemním klientům. Mezi ty se řadí například Alza, Mark & Spencer, Avon, Coca-Cola či vydavatelství Economia. Loni poslala 275 milionů zpráv a celkově vykázala tržby ve výši 198 milionů korun, což představovalo meziroční nárůst o 4 %.

ČTĚTE TAKÉ
Jak krize ovlivnila fungování firem? Strašákem je recese

Z 239 milionů korun za nákup akcií bude 17,95 milionů splatných ve 12 měsících. R22 akvizici financuje ze svých zdrojů a půjček od mBank a ING.

Firma R22, která je poskytovatelem hostingu, informovala, že nákup má pomoci posilnit pozici ProfiSMS na českém trhu a zároveň umožnit její mezinárodní rozvoj.

Foto: profisms.cz

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení