Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mutumutu
Marketing

Pojištění Mutumutu cílí na více sportovců. Odměňuje další aktivity

Pavel Hejkrlík22. 9. 202026. 11. 2020

Online životní pojištění Mutumutu, které odměňuje lidi za to, že sportují a starají se o své zdraví, rozšiřuje svůj program o řadu dalších sportů, čímž chce nabídku zatraktivnit širší mase klientů. 

Dosud Mutumutu vracelo peníze za chůzi, běh nebo jízdu na kole, nyní ale zásadně rozšiřuje paletu odměňovaných sportů o všechny sportovní aktivity na vnitřních i vnějších sportovištích. 

„Je to jednoduché, pokud se lze k pobytu na daném sportovišti přihlásit na Facebooku, můžeme aktivitu započítat. Na rozdíl od outdoorových sportů – chůze, běhu nebo jízdy na kole, se nezapočítávají kilometry, ale minuty strávené sportováním, třeba na hodině jógy, plavání v bazénu nebo tréninkem ve fitness,“ vysvětluje novinku spoluzakladatel a šéf Mutumutu Jindřich Lenz.

ČTĚTE TAKÉ
„AKA se mění v platformu pro politické boje.“ Agentura DDB ukončila členství

U Mutumutu mohou lidé za pravidelné sportovní aktivity, nekouření a preventivní lékařské prohlídky získat zpět až třicet procent zaplaceného pojistného na svůj bankovní účet. Dobu strávenou na daném sportovišti bude stejně jako u outdoorových sportů vyhodnocovat aplikace. Mutumutu přitom opět plně spoléhá na poctivost svých klientů. „Naši klienti jsou sportovci s citem pro fair play. Prakticky nepodvádějí a my jim věříme. Takže jestli uživatel ve fitness centru skutečně cvičil nebo čas proseděl na baru s proteinovým koktejlem nikdo prověřovat nebude,“ vysvětluje Lenz.

V České republice je podle Atlasu Čechů společnosti Behavio přes tři a půl milionu lidí, kteří pravidelně alespoň jednou týdně sportují a zároveň jsou také na sociálních sítích. 

„Ty všechny chceme oslovit. Mluvíme pravidelně s našimi klienty i lidmi, co zvažují životní pojištění a díky nim víme, že pro řadu z nich byla omezená škála odměňovaných aktivit částečnou bariérou. Odměna za návštěvu posilovny či volejbal s partou přátel pro ně může být motivací si naše životní pojištění pořídit,“ dodává Lenz.

×

VIDEO: Reklama na kávu Hugha Jackmana od agentury Ryana Reynoldse

Starší článek

Henkel uvádí na český trh značku Lysoform. Tvoří produkty proti virům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více