Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Marketing

Odpověď společnosti RENCAR PRAHA a.s.:

Redakce MAM16. 9. 202016. 9. 2020

Dne 3. 9. 2020 byl na webových stránkách www.mam.cz zveřejněn článek s názvem „Smlouva DPP a Rencaru o pronájmu reklamních ploch je neplatná, potvrdil soud“. Tento článek obsahoval nepravdivá, resp. hrubě zkreslená a zavádějící tvrzení. Z informací uvedených v tomto článku se mohlo jevit, že Městský soud v Praze rozhodl, že smlouva mezi Pražským dopravním podnikem a společností RENCAR ze skupiny JCDecaux na pronájem reklamních ploch v pražské MHD je neplatná, resp. byla platně vypovězena. Tak tomu ovšem není. Skutečnost je taková, že Městský soud v Praze se v rámci odvolacího řízení platnosti smlouvy vůbec nezabýval.

Pokud odvolací soud potvrdil některé zamítavé výroky rozsudku soudu prvního stupně, pak jen proto, že dle jeho názoru nebylo vůbec namístě (z procesních důvodů) se dotčenou částí žaloby věcně zabývat. Soud prvního stupně se měl dle odvolacího soudu zaměřit na otázku existence závazkového vztahu mezi společností RENCAR a DPP a nezabývat se izolovaně jen samotnou smlouvou, jak to soud prvního stupně nesprávně učinil.

To je také důvodem, pro který byla celá věc vrácena soudu prvního stupně k dalšímu řízení. Celá věc se tak tedy vrací na úplný začátek. Dosavadní závěry soudu prvního stupně se v důsledku rozhodnutí odvolacího soudu staly bezpředmětnými, neboť soud prvního stupně se dle odvolacího soudu nesprávně zabýval tím, čím se vůbec (z procesního hlediska) zabývat neměl. V žádném případě tedy neplatí, že by odvolací soud – tj. Městský soud v Praze – potvrdil neplatnost smlouvy mezi RENCAR a DPP, jak o tom bylo nesprávně referováno.

×

Na Effie stage o efektivitě v digitálu vystoupí Šimečková a Friedlaenderová

Starší článek

VIDEO: Raiffeisenbank rozvíjí kampaň „Respekt“. Hit od Beatles zůstává

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více