Foto: FTV Prima

Modrá pyramida se dohodla s Primou. Pořad Fachmani míří do vysílání

29. 9. 2020 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Již v úterý večer odvysílá televize Prima první díl nového pořadu Fachmani. Celkem 28 epizod ukáže průběh rekonstrukce staršího domku a nejdůležitější etapy stavby. Dva hlavní průvodci této televizní novinky – Pepa Libický a Karel Hynek provedou diváky vším, co taková rekonstrukce obnáší, jaká může mít rizika, ale také kde hledat odbornou pomoc. Nový pořad vzniká ve spolupráci s Modrou pyramidou, za celou kampaní stojí contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.

Fachmani ukážou průběh celé rekonstrukce rodinného domku od koupě, povolení, přes projekt a stavební práce až po kolaudaci, a divákům tak odpoví na zásadní otázky, co je třeba promyslet a připravit ještě před začátkem samotných prací, jaké nástrahy na ně čekají i proč je důležitý výběr odborníků. Nebudou chybět ani témata zajištění financování, volby materiálů nebo seznámení se základními technologiemi a stavebními postupy.

„Spojení Modré pyramidy a pořadu Fachmani je skvělou ukázkou toho, jak může probíhat společné naplňování mise, při které pomáháme lidem vytvářet nové domovy. Jsme s nimi po celou dobu stavby nebo rekonstrukce, a to v jakékoli fázi – od hledání nemovitosti v naší aplikaci MP Home, přes financování Hypoúvěrem nebo Rychloúvěrem, až po pojištění nemovitosti a rizik. Zařizování nového bydlení je pro mnoho lidí většinou náročný proces, kdy si vše musí obstarat sami, a ještě s nejistým výsledkem. My jsme tu hlavně od toho, abychom jim od těchto starostí odlehčili. V tomto novém pořadu proto s našimi odborníky poradíme mnoho tipů, které jim k vysněnému bydlení pomůžou, a díky kterým nemusí být rekonstrukce drama,“ říká Ondřej Suchý, manažer marketingu Modré pyramidy.

ČTĚTE TAKÉ
Česko-19. Nova odvysílá časosběrný dokument z covidových oddělení

Tvářemi a průvodci pořadu jsou zkušený kutil Pepa Libický, známý z pořadů Libovky Pepy Libického a Minutový manžel, kterému v roli stavebního laika asistuje oblíbený stand up komik Karel Hynek.
„Naše hobby pořady mají dlouholetou tradici a patří mezi velmi oblíbené. Věříme, že i touto novinkou, která je vlastně návodem, jak od A do Z postupovat při renovaci staršího domku, diváky potěšíme. Své téma si v něm jistě najdou nejen majitelé nemovitostí, kteří zvažují rozsáhlejší stavební úpravy, ale i ti, kteří řeší menší rekonstrukce doma, na chalupě či na zahradě, nebo jen rádi zvelebují své bydlení. S průvodci, kterým je oběma nadhled vlastní, chceme navíc ukázat, že se špetkou humoru to lze zvládnout a zhroucení či finanční ztráty nehrozí, když víme, jak na to,“ doplňuje Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima.

Online verze pořadu

Komunikační mix kampaně zahrnuje všechny mediatypy, včetně sociálních sítí a je v režii agentury Fuse. „Rádi objevujeme originální cesty, jak propojit klienty s atraktivním obsahem. V případě Fachmanů, jejichž cílem je pomoct, poradit a inspirovat širokou skupinu lidí, kteří chtějí proměnit svůj domov k lepšímu, jsme našli nejen přirozené spojení, ale také zajímavou formu, která si jistě, i díky originálnímu přístupu obou protagonistů, získá přízeň diváků,uvádí za Fuse Adam Dušek, který pro klienta celou kampaň zaštiťuje.

Součástí pořadu je i online verze s vlastní doménou fachmani.cz na platformě Prima DOMA TV, kde bude mimo jiné digitální stavební deník s možností online sledování postupu stavebních prací. Aktuální stav rekonstrukce současně podrobněji ukážou také reportáže na primadoma.tv.

První díl nového pořadu Fachmani odvysílá TV Prima v úterý, 29. září ve 22:50.

Foto: FTV Prima

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.