Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mindshare
Lidé

Hanzal opouští Mindshare, agentuře bude nově šéfovat Ondřej Bartůněk

Redakce MAM14. 9. 202026. 11. 2020

Dosavadní digitální ředitel mediální agentury Maindshare (součást Group M a skupiny WPP) se od října stane jejím šéfem. Ve své pozici bude odpovědný Zoranu Jovanovićovi, CEO pro střední a východní Evropu.

Ondřej Bartůněk před prací pro Mindshare působil pět let ve firmě Adform (Praha, Istanbul, Dubaj), naposledy jako „platform solutions leada“, před tím pracoval  jako administrativní pracovník pro ministerstvo vnitra na oddělení azylové a migrační politiky.

Odcházející ředitel Martin Hanzal vedl Mindshare dva a půl roku, do agentury se vrátil v roce 2018, kdy na pozici nahradil Jiřího Vítka. Ten v Mindshare pracoval skoro 17 let, z čehož přes devět let mediální agentuře šéfoval. Bylo to v době, kdy zde pracoval také Martin Hanzal (naposledy jako provozní ředitel). V březnu 2017 Mindshare opustil a stal se ředitelem společnosti Xaxis. Do Mindshare se Hanzal vrátil v květnu 2018 jako CEO a Jiří Vítek pak založil vlastní datovou firmu RVT Integral.

  • Martin Hanzal
  • Ondřej Bartůněk

Zavřít reklamu

Vzniká agentura Goodkin, její zakladatele spojuje působení v DDB

Starší článek

Krize přináší nečekané inovace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.