Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LinkedIn
Marketing

Dobré jméno firmy díky zaměstnancům na LinkedInu

Jakub Křešnička21. 9. 202026. 11. 2020

Zhruba 960 tisíc lidí ve věku mezi osmnácti a pětapadesáti let používá v  Česku sociální síť LinkedIn, což představuje zhruba osmnáct procent internetové populace. Je tedy populárnější než například Twitter, jenž používá jedenáct procent lidí. Vyplývá to z květnového online panelu agentury Perfect Crowd, který je součástí studie Fenomén LinkedIn. Mezi sociálními sítěmi je navíc LinkedIn vnímán nejdůvěryhodněji, aktivity firem i reklamy jsou tak vnímány pozitivněji.

„Více než polovina uživatelů deklaruje, že jim někdo řekl, že na síti viděl jejich aktivitu. Stejný podíl lidí se díky LinkedIn pracovně posunul, 52 procent lidí si našel zaměstnavatel a 40 procent uživatelů díky ní objevilo
obchodní příležitost,“ uvedl Martin Hošek, šéf obchodu a marketingu ve společnosti Herbadent, jenž studii doplnil průzkumem mezi uživateli LinkedIn. Výsledky prezentoval na konferenci LinkedIn Summit 2020.

„Studie ukazuje, že LinkedIn skutečně funguje a přináší pozitivní výsledky,“ dodal ještě Hošek.

Plus pro image firmy

Jak ukazují zkušenosti firmy Coca‑Cola HBC, dají se účty zaměstnanců využít i k vytváření dobrého obrázku společnosti. Lidé jim totiž věří více než firemním stránkám. „Češi mají šestkrát větší zájem pracovat u firem, o kterých jejich okolí mluví pozitivně,“ říká Ladislav Jelen, EVP specialista v Coca‑Cola HBC. Podle něj se například u příspěvků generálního ředitele očekává firmou ovlivněná komunikace, a tak jim důvěřuje zhruba třetina lidí, zatímco u běžných zaměstnanců je tento podíl 90 procent.

Coca‑Cole HBC díky tomu odstartovali employee advocacy projekt, jehož se od začátku účastnila dvacítka firemních „advokátů“, kteří na svých sítích sdílejí firemní obsah. Vedle vlastních příspěvků dostávají možnost využívat
i posty navržené v interním newsletteru. „Už během prvních týdnů narostl počet příspěvků s firemní tématikou o 392 procent a marketingová hodnota aktivity se pohybovala ve vyšších jednotkách tisíc dolarů. Dnes máme už padesát firemních advokátů,“ uvádí Anna Wojtková, specialistka na  Employer Branding v Coca‑Cola HBC.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 21. září 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Agresivita zabíjí! Pojišťovny spouští kampaň proti nezodpovědným řidičům

Starší článek

Bezrealitky v nové kampani: Opustě zastaralý svět realitek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více