Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Livesport Superliga
Marketing

Český florbal má nového generálního sponzora. S Livesportem podepsal na 5 let

Pavel Hejkrlík3. 9. 202026. 11. 2020

Tuzemská technologická společnost Livesport poskytující rychlé sportovní informace a výsledkový servis uzavřela partnerství s nejvyšší mužskou florbalovou ligou, která nově ponese název Livesport Superliga. Kontrakt je podepsán na pět let. 

Livesport se stane nejen generálním partnerem mužské florbalové ligy, ale i hlavním partnerem mužské i ženské reprezentace a celého českého florbalu.  V rámci této spolupráce získává Livesport také mezinárodní online vysílací práva k top florbalovým zápasům. Partnerem ženské ligy nebude. Všechny přenosy mužské i ženské ligy florbalu ale budou k vidění v aplikaci Livesport.cz.

Tisková konference ke startu florbalové sezony 2020/2021

Zveřejnil(a) Český florbal dne Středa 2. září 2020

„Vzájemnou spolupráci jsme vyjednávali dlouho, navíc do toho zasáhla koronavirová pandemie. O to jsem radši, že jsme se dohodli v této pro celý sport náročně době. Výjimečný je fakt, že hned první fázi spolupráce jsme uzavřeli na pět let. I finančním objemem jde o jednu z největších florbalových partnerských smluv. Livesport nás během smlouvy podpoří v řádech desítek miliónů korun,“ uvedl na stránkách ceskyflorbal.cz Filip Šuman, prezident Českého florbalu. 

Liga změní nejen název, ale také logo, které vychází z identity Českého florbalu a respektuje i červenou barvu Livesportu. Pro Livesport je o první spolupráci tohoto druhu v historii společnosti, která sahá do roku 2006. 

„Delší dobu jsme přemýšleli o marketingovém propojení s nějakým sportem v České republice. Hledali jsme moderní a mezinárodně úspěšný sport s profesionálním managementem. Takový, který má velkou fanouškovskou i hráčskou základnu, není zatížený komplikovanou minulostí nebo skandály. A český florbal naší představě přesně odpovídá,“ vysvětluje Jan Hortík, CMO společnosti Livesport. Součástí spolupráce jsou například i dodatečné bonusy v případě úspěchů reprezentace, ale zajímavostí je fakt, že v případě naopak neúspěchů na mistrovství světa se může výše podpory pro florbal snížit. 

Livesport poskytuje servis ze 37 sportů a stovek lig po celém světě. Její živé výsledky, statistiky, tabulky a další informace ve více než třiceti jazycích vyhledává měsíčně zhruba 90 milionů unikátních uživatelů z celého světa. 97 procent návštěv je ze zahraničí, jen tři procenta tvoří návštěvníci z Česka. Aplikace společnosti si stáhlo už přes 75 milionů sportovních fanoušků. Více podrobností ke spolupráci plánují uvést obě strany v následujících týdnech.

×

Zájem o uvítací balíčky pro zaměstnance roste. Vede kacelářská klasika

Starší článek

Druhý LinkedIn summit proběhne 14. září, v Praze a s rouškami

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více