Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Livesport Superliga
Marketing

Český florbal má nového generálního sponzora. S Livesportem podepsal na 5 let

Pavel Hejkrlík3. 9. 202026. 11. 2020

Tuzemská technologická společnost Livesport poskytující rychlé sportovní informace a výsledkový servis uzavřela partnerství s nejvyšší mužskou florbalovou ligou, která nově ponese název Livesport Superliga. Kontrakt je podepsán na pět let. 

Livesport se stane nejen generálním partnerem mužské florbalové ligy, ale i hlavním partnerem mužské i ženské reprezentace a celého českého florbalu.  V rámci této spolupráce získává Livesport také mezinárodní online vysílací práva k top florbalovým zápasům. Partnerem ženské ligy nebude. Všechny přenosy mužské i ženské ligy florbalu ale budou k vidění v aplikaci Livesport.cz.

Tisková konference ke startu florbalové sezony 2020/2021

Zveřejnil(a) Český florbal dne Středa 2. září 2020

„Vzájemnou spolupráci jsme vyjednávali dlouho, navíc do toho zasáhla koronavirová pandemie. O to jsem radši, že jsme se dohodli v této pro celý sport náročně době. Výjimečný je fakt, že hned první fázi spolupráce jsme uzavřeli na pět let. I finančním objemem jde o jednu z největších florbalových partnerských smluv. Livesport nás během smlouvy podpoří v řádech desítek miliónů korun,“ uvedl na stránkách ceskyflorbal.cz Filip Šuman, prezident Českého florbalu. 

Liga změní nejen název, ale také logo, které vychází z identity Českého florbalu a respektuje i červenou barvu Livesportu. Pro Livesport je o první spolupráci tohoto druhu v historii společnosti, která sahá do roku 2006. 

„Delší dobu jsme přemýšleli o marketingovém propojení s nějakým sportem v České republice. Hledali jsme moderní a mezinárodně úspěšný sport s profesionálním managementem. Takový, který má velkou fanouškovskou i hráčskou základnu, není zatížený komplikovanou minulostí nebo skandály. A český florbal naší představě přesně odpovídá,“ vysvětluje Jan Hortík, CMO společnosti Livesport. Součástí spolupráce jsou například i dodatečné bonusy v případě úspěchů reprezentace, ale zajímavostí je fakt, že v případě naopak neúspěchů na mistrovství světa se může výše podpory pro florbal snížit. 

Livesport poskytuje servis ze 37 sportů a stovek lig po celém světě. Její živé výsledky, statistiky, tabulky a další informace ve více než třiceti jazycích vyhledává měsíčně zhruba 90 milionů unikátních uživatelů z celého světa. 97 procent návštěv je ze zahraničí, jen tři procenta tvoří návštěvníci z Česka. Aplikace společnosti si stáhlo už přes 75 milionů sportovních fanoušků. Více podrobností ke spolupráci plánují uvést obě strany v následujících týdnech.

×

Zájem o uvítací balíčky pro zaměstnance roste. Vede kacelářská klasika

Starší článek

Druhý LinkedIn summit proběhne 14. září, v Praze a s rouškami

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více