Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cosmopolitan
Média

Časopis Cosmopolitan v červenci bořil rekordy. Táhly „eko friendly“ témata

Redakce MAM4. 9. 202026. 11. 2020

Časopis Cosmopolitan, nejčtenější tištěný měsíčník pro mladou ženu na světě, podle aktuálně zveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR v červenci zaznamenal svůj letos dosud nejvyšší prodaný náklad, když přesáhl hranici 23 tisíc kusů (23 060). Čtenost tohoto měsíčníku životního stylu pro ženy podle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 1. pololetí 2020 vzrostla na 118 tisíc čtenářek a čtenářů.

U červencového Cosmopolitanu, kde byla na titulní straně Sarah Hyland, hvězda seriálu Taková moderní rodinka, jsme zaznamenali letošní rekordní prodej. V časopise byly publikovány výsledky prestižní soutěže Cosmo Beauty Awards o nejlepší kosmetiku na českém trhu. Letos poprvé jsme v soutěži otevřeli kategorii eko friendly kosmetických produktů. Červencové číslo vyšlo s dárkem na titulce, a to eko friendly bezobalovými kosmetickými přípravky Henkel. Vysoký prodej tohoto vydání nás přesvědčuje, že témata eko friendly kosmetiky a sustainable módy dokonale oslovují naši cílovou skupinu,” řekla k výsledkům Sabrina Karasová, šéfredaktorka titulu.

Časopis Cosmopolitan letos představil novou koncepci, kdy svým obsahem a grafikou cílí na novou generaci čtenářek z řad mileniálek.

Čtěte také:
Komerční obsah v síti Seznam.cz zastřeší nové Seznam Brand Studio

×

Automobilist po F1 spolupracuje s rallye. Umělecké plakáty míří na trh

Starší článek

Jak v B2B úspěšně vstoupit do onlinu?

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více