Foto: Burger King

Burger King vyznal lásku McDonald’s. Zveřejnil líbající se maskoty

11. 9. 2020 06:09

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V průběhu akce Helsinki Pride vyznal řetězec rychlého občerstvení Burger King svou náklonnost k McDonald’s, jednomu z hlavních konkurentů. Kampaň zastřešil heslem „Láska dobývá všechny“.

Finský Burger King prezentací líbajících se maskotů chce demonstrovat lásku ve všech možných formách.

„Vždy jsme podporovali rovnost, lásku a právo každého být tím, kým je. Mohlo by se zdát, že v konkurenčním boji tyto hodnoty neplatí, my ale dáváme najevo opak. K McDonald’s chováme respekt. Víme, že sdílí stejné hodnoty jako my,“ uvedla manažerka finského Burger Kingu Kaisa Kasila.

Polibek ikonických maskotů značek je součástí venkovní a tiskové reklamy, objevuje se na sociálních sítích a v restauracích po celém Finsku.

Za kreativitou kampaně stojí agentura TBWA\Helsinki.

Foto: Burger King

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení