Foto: Bonami

Bonami otvírá v Letňanech novou prodejnu. „Je to trochu adrenalin“

15. 9. 2020 10:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Bonami, která je zaměřená na internetový prodej nábytku, otevřela v areálu obchodního domu v pražských Letňanech svou novou prodejnu.

Pobočka využívá řadu online i offline nástrojů. Všechny vystavené produkty mají svůj QR kód – k dispozici je informace o počtu kusů a samozřejmě o ceně. Pomocí tabletu je možné načíst veškeré související produkty a zboží ihned objednat.

Prodejna i nadále sdílí e-shop se serverem Prospanek.cz, který je strategickým partnerem Bonami při expanzi na další trhy.

Prodejní plocha pobočky má asi 200 metrů čverečních, čímž překonává tu v Praze na Černém Mostě. „Umožní nám to ukázat i jiný sortiment. Přímo v prodejně si můžete prohlédnout stovky produktů,“ uvedl na sociální síti LinkedIn CEO Bonami Pavel Vopařil.

„Stavět prodejny je v této době trochu adrenalin, ale do konce roku chceme další čtyři,“ dodal Vopařil. Podle informací MAM je další na řadě ještě jedna prodejna v Praze, dále v Brně a Bratislavě. Budapešť zůstává vzhledem k situaci zatím nejistá.

Bonami na svém webu nabízí 60 tisíc produktů. Za společností stojí Václav Štrupl a investiční skupina Miton.

Foto: Bonami

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.