Foto: FutureTales

„Plovoucí agentura“ FutureTales míří na český trh. Funguje online

8. 9. 2020 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na český trh vstupuje nová marketingová agentura FutureTales, která bude fungovat pouze online nebo v rámci coworkingových center. Sdružuje zhruba dvě desítky pracovníků z různých oborů.

Hlavními tvářemi a zakladateli agentury jsou kromě specialisty na sociální media a online marketing Ondřeje Váchy také PR a influencer manažerka Lucie Hrubá a bývalý novinář a PR manažer Vladimír Michna.

„FutureTales je postavená na konceptu takzvané plovoucí agentury. Nepotřebujeme platit drahé pronájmy prostor, snižujeme náklady i cenu, fungujeme a komunikujeme zejména online, neztrácíme čas dlouhými agenturními mítingy,“ líčí Vácha.

ČTĚTE TAKÉ
Oděvní značka Gap vstupuje na český trh. Prodejny otevře do konce roku

Mezi další tváře agentury patří například specialistka na sociální sítě a online marketing Anna Kadaníková, web designer Jaroslav Mičan, grafik a designér Lukáš Saivera, copywrighterka a online marketérka Tereza Zedková, fotografka Michala Rusaňuková nebo kameraman a fotograf Jakub Tichý.

Claim agentury zní v překladu „Vaše budoucnost žije v příběhu, který vyprávíte“.

Agentura již dodává marketingové a PR služby více než dvěma desítkám klientů. Mezi největšími jsou české zastoupení automobilky Toyota a Lexus, Hamé, Astratex, Golden Gate CZ, Bitstock.com, Invia, nebo Anytime.

Foto: FutureTales

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.