Zkušení kreativci i nadějní studenti. VŠE zakládá novou agenturu GEN

10. 8. 2020 15:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tým oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v čele se Zdeňkem Vondrou a Richardem Stiebitzem zakládá novou agenturu GEN, která se specializuje na produkty a značky určené pro generaci Z.

Vysoká škola ekonomická zakládá vlastní kreativní agenturu GEN. Vede ji šéf Katedry multimédií Zdeněk Vondra a kreativec Richard Stiebitz. Tým GENu je dále sestavený z 20 nejlepších studentů, absolventů a mladých kreativců. Vysokoškolské prostředí dalších aktivních 180 hlav umožňuje podle tiskové zprávy agentury přísun nové pracovníků generace. Bude cílit především na produkty a brandy generace Z a tam, kde je zapotřebí mladý pohled na věc.

Jednou z prvních zakázek bylo otevření velkého music baru Moonclub v historické budově v Dlouhé ulici, kde tým GENu měl možnost od základu vybudovat celou značku a nastavit komunikaci včetně kompletního zajištění výroby. Komunikaci je pojata hodně v UX stylu a i samotné logo si nakonec cílovka vybrala z návrhů GENu.

Zlomem v zakázkách bylo převzetí marketingové komunikace domovské fakulty a díky analýze cílové skupiny a kampani „Stačí se zeptat“ se zvýšil počet přihlášek o 42 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.