Zachrání svou image? Ellen pokračuje v omluvách a zbavuje se producentů

21. 8. 2020 10:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedna z nejúspěšnějších amerických talkshow The Ellen DeGeneres Show propustí tři „toxické“ producenty. Chce si zachránit laskavou image, která láká miliony diváků a vydělává stamiliony dolarů.

Snaha o napravení reputace americké komičky Ellen DeGeneres i její syndikované talkshow, která kraluje dennímu programu v USA, má první reálné dopady. Pořad, který skupině Warner Bros zajišťující jeho produkci a distribuci ročně vydělává podle odhadu amerického magazínu Forbes více než 35 milionů dolarů (přes 776 milionů korun), se zbavuje tří vedoucích producentů. Podle magazínu Variety odcházejí výkonní producenti Ed Glavin, Kevin Leman a Jonathan Norman. Právě na ně směřovala většina obvinění současných i bývalých zaměstnanců show, že na pracovišti vytvářejí toxickou atmosféru prošpikovanou údajně nevhodným, sexistickým i rasistickým chováním.

PSALI JSME
Ellen hrozí konec kvůli pošramocené image. Je prý toxická

Dění v zákulisí interně vyšetřuje i společnost Warner. Pořad se přitom prezentuje jako plný laskavosti a na stejném základě stojí i image moderátorky a tvůrkyně pořadu Ellen DeGeneres. Ta se s pošramocenou reputací potýká už od března, kdy začalo na veřejnost prosakovat, že ve skutečnosti není tak milá a vlídná, jak se prezentuje přes obrazovky. To by mohlo ohrozit sledovanost, příjmy z inzerce, ale i budoucnost pořadu vůbec. Za třicetisekundový spot přitom zadavatelé platí zhruba 51 tisíc dolarů (zhruba 1,2 milionu korun).

O personálních změnách se více než 200 zaměstnanců show dozvědělo během telekonference s Ellen DeGeneres. Ta se také podle účastníků hovoru, které citují americká média, všem členům týmu omluvila, přiznala své nedostatky a slíbila, že se z vlastních chyb poučí. Zároveň ale uvedla, že zvěsti, podle nichž na ni zaměstnanci nesmějí mluvit či se na ní vůbec dívat, jsou „šílené a prostě nepravdivé“. Přiznala jen, že jako introvert může někdy působit odtažitě a omluvila se všem, kterých se to dotklo. Oznámila také, že se spoluvýkonným producentem stane i aktuální DJ pořadu Stephen „tWitch“ Boss.

Vzhledem k tomu, že se hovoru účastnilo více než 200 lidí, nemohli Ellen zaměstnanci pokládat otázky. Ellen ale slíbila, že se s ní budou moci setkat v menších skupinkách.

Aktuální dění přesně zapadá do scénáře, který pro možný budoucí vývoj nastínili experti na osobnostní PR citovaní v aktuálním vydání časopisu MAM. Podle zakladatele společnosti Infinite Global Jamieho Diaferii a prezidenta HeraldPR Judy Engelmayera je právě řešení problému na place se zaměstnanci napřímo jedním z prvních kroků. Mezi ně patří i shánění celebrit, které se mohou Ellen zastat veřejně, i kontaktování lidi, kteří s Ellen nemají dobré zkušenosti a snaha o jejich napravení. Pak by podle nich měla přijít veřejné omluvné turné prostřednictvím spřátelených pořadů v televizi, kde o celé situaci promluví i před diváky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.