Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá fronta
Lidé

Vydavatelství Internet Info posiluje Erik Dvořák. Přichází z Mladé fronty

Redakce MAM7. 8. 20207. 8. 2020

Vydavatelství Internet Info posiluje svůj produktový tým pro rozvoj webů. V jeho čele stojí od 1. srpna Erik Dvořák.

Dvořák donedávna působil na pozici šéfa Online divize vydavatelství Mladá fronta. „Internet Info je mi velmi sympatická firma, kterou sleduji už dlouho, v podstatě celou svou profesní kariéru, a jsem rád, že své stávající zkušenosti ze světa online mohu uplatnit právě zde,“ uvedl.

PSALI JSME
Lukáš Šaling a Jan Hřivnacký miří do vedení industriálního sektoru CBRE

„Erikovy zkušenosti budou pro rozvoj našich webů velmi cenné. Hlavním úkolem jeho týmu bude podpořit obsahovou a inzertní stránku jednotlivých serverů, a zvýšit jak jejich návštěvnost, tak i jejich výnos,“ doplňuje Marek Antoš, ředitel vydavatelství Internet Info.

Produktový tým se zaměří na zlepšení funkčnosti a návštěvnosti jednotlivých serverů vydavatelství tak, aby byly pro současné i budoucí uživatele ještě přívětivější.

Internet Info provozuje například servery Lupa.cz, Podnikatel.cz, Slunečnice.cz, Stahuj.cz, Měšec.cz, Vitalia.cz, Root.cz či SW.cz 

×

Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

Starší článek

CNN Prima News nebude vysílat Hlavní zprávy. Relace zůstane na Primě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více