Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Týdeník TV Pohoda bude od září distribuovat První novinová společnost

Redakce MAM11. 8. 202011. 8. 2020

První novinová společnost a.s. (dále PNS) začne od září distribuovat do prodejní sítě televizní týdeník TV pohoda z vydavatelství JIK-05. Časopis zaměřený na televizní programy a informace pro televizní diváky, vychází v nákladu 200 000 výtisků každé pondělí.

„Pro cílovou skupinu našich čtenářů je především důležitá co největší dostupnost časopisu a tu díky široké distribuční síti PNS podstatně zlepšíme,“ uvedl jednatel společnosti JIK-05 Jiří Kašpar. „PNS nám nabízí spolehlivou službu s možností pružně pracovat s počty výtisků, které dodáváme na jednotlivá prodejní místa. To je pro naše čtenáře velmi důležité,“ dodává Jiří Kašpar. TV pohoda používá distribuční model, kdy část nákladu jde do přímého prodeje a část nákladu je distribuována a prodávána jako příloha prakticky všech regionálních týdeníků. Vydavatelství JIK-05 vydává navíc každý rok čtyři sezónní Speciály.

PSALI JSME
Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

„Příchod JIK-05, vydavatele týdeníku TV pohoda, k PNS vnímáme jako ocenění kvality našich služeb a potvrzení správnosti nastoupené cesty restrukturalizace společnosti a zavádění nových technologií a služeb ve prospěch našich klientů i jejich zákazníků – čtenářů novin a časopisů,“ uvedl Vít Rozsypal, generální ředitel PNS.

První novinová společnost a.s. je významným distributorem tisku do prodejní sítě v ČR a po fúzi se společnostmi PNS Grosso s.r.o. a Mediaservis s.r.o. také největší alternativní společností zajišťující doručování adresných a neadresných zásilek v ČR. Hlavními akcionáři PNS jsou MAFRA, a.s. (37,51 %), VLTAVA LABE MEDIA, a.s. (35 %) a CZECH NEWS CENTER a.s. (27,02 %).

×

Marketing obchodních center Futurum a Řepy povede Kristýna Vobecká

Starší článek

VIDEO: Vzor války se stal mírovým sdělením. Pak Libanon postihla tragédie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více