Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Součástí Vodafone TV je nově i Netflix. Divák bude platit jen jednu fakturu

Redakce MAM18. 8. 202018. 8. 2020

Součástí Vodafone TV je od úterý i nabídka služby Netflix. Zákazníci tak za poplatek získají přístup do jeho videotéky. Veškeré služby Vodafonu a Netflixu budou hrazeny jedinou fakturou.

„Dosud naše televize obsahovala přes 130 televizních kanálů, bohatou videotéku a nyní dál posiluje své postavení. Nově, díky našemu partnerství s Netflixem, získávají zákazníci další obrovské množství prvotřídního obsahu – vše přehledně na jednom místě. Tímto krokem Vodafone TV upevňuje své postavení jako nejlepší zábavní platforma pro rodiny. Je na místě připomenout, že skupina Vodafone už je druhým největším poskytovatelem placené televize v Evropě,“ říká Quique Vivas, viceprezident Vodafonu Czech Republic pro nefiremní zákazníky.

ČTĚTE TAKÉ
Obchod budoucnosti? Vodafone proměnil prodejní zóny v tématické pokoje

Vodafone TV přináší 3 programové balíčky – Klasik (přes 55 TV stanic), Komfort (přes 110 stanic) a Komplet (přes 130 stanic). V kombinované nabídce, tedy při pořízení pevného internetu od Vodafonu, zákazník zaplatí podle balíčku 150, 300 nebo 600 korun měsíčně včetně pronájmu set-top boxu.

Využívání Netflixu není vázáno smlouvou, uživatel může předplatné kdykoli pozastavit nebo obnovit. Netflix navíc nabízí 30denní bezplatné zkušební období pro nové uživatele.

Aplikace pro Netflix už je předinstalovaná na set-top boxu Vodafone TV a u některých set-top boxů ještě dochází k aktualizaci, která bude u všech zákazníků dokončená během jednoho týdne. Dosavadní předplatitelé Netflixu se můžou přihlásit přímo přes tuto aplikaci.

Veškeré služby bude zákazník hradit přes jednu fakturu od Vodafonu.

×

KOMENTÁŘ: Stojí za to vysvětlit, co se u vás v AKA vlastně děje

Starší článek

Sazka je novým generálním partnerem e-sportového týmu Brute

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více