Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Sazka je novým generálním partnerem e-sportového týmu Brute

Redakce MAM18. 8. 202018. 8. 2020

Provozovatel loterií Sazka se stala generálním partnerem českého profesionálního týmu Brute. Stejné parnerství již letos uzavřela se sportovním deníkem Sport a iSport.cz. Zároveň spolupořádala novou esportovou ligu Sazka eLEAGUE.

„Team BRUTE nás zaujal tím, že jde o ryze český tým ale s nemalými mezinárodními ambicemi, důrazem na profesionální přístup, výchovu, rozvoj hráčů a nejširším zastoupením z tuzemských organizací v ESEA – nejhranější sérii lig v Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO). Kdybych to měl přirovnat k fotbalu, tak jde o český tým, hrající evropské poháry a zároveň i nejprestižnější českou soutěž v esportu Sazka eLEAGUE,“ zdůvodňuje spolupráci Jan Horyna, ředitel iGamingu.



„Team Brute je prvním z českých týmů, kterému Sazka bude partnersky pomáhat. Naším cílem není jen někam nalepit naše logo, jde o mnohem hlubší spolupráci, obdobně jako Sazka podporuje i tradiční sport. Mnoho lidí esport stále ještě nezná a netuší, kolik toho má společného s klasickým sportem. Proto je po lize náš posun do tohoto odvětví směrem k hráčům a týmům jen dalším logickým krokem, a my jsme hrdí, že u toho spolu s Team Brute a Sazka eLEAGUE můžeme být a další bude brzy následovat,“ dodává Horyna.

Vysoké ambice v tomto partnerství nechybí, jak doplňuje CEO Team BRUTE, Tomáš Müller: „V Team BRUTE jsme si dali za cíl profesionalizovat esport v České republice a probojovat se mezi nejlepší týmy Evropy. Toho nelze dosáhnout bez podpory silného partnera. Společně se Sazkou se nyní zaměříme na náš hlavní tým ve hře Counter-Strike: Global Offensive, což je jeden z nejoblíbenějších esportových titulů současnosti s obrovskou fanouškovskou základnou a velkým množstvím evropských turnajů. Díky našemu partnerství dokážeme nyní hráčům poskytnout profesionální zázemí, srovnatelné s předními evropskými kluby a nadále budovat Brute Academy, která má za cíl identifikovat a rozvíjet mladé esportové talenty a naučit mladé hráče, že pro úspěch v esportu je důležitý nejen trénink ve hře, ale také zdravý životní styl, pokora či zvládání emocí.“



×

Součástí Vodafone TV je nově i Netflix. Divák bude platit jen jednu fakturu

Starší článek

VIDEO: Epic Games se bouří proti Applu a Googlu. Parodují slavný spot 1984

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více