Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Online nakladatelství Pointa přechází pod Albatros Media

Redakce MAM14. 8. 202018. 8. 2020

Crowdfundingové nakladatelství Pointa, které pomohlo financovat vydání více než 100 titulů a 55 knih již uvedlo na trh, od svá křídla plně přebírá skupina Albatros Media.

Pointa, nakladatelství založené na principu crowdfundingu, vstoupila na knižní trh v září 2018. Formou předprodejních kampaní shromažďuje prostředky na vydání každé knihy – ta pak vyjde, jestliže kampaň pokryje veškeré náklady.

„Plné zařazení Pointy po bok ostatních nakladatelství ve skupině Albatros Media bylo plánováno již od momentu jejího spuštění na trhu. Od svého založení byla do určité míry integrovaná do procesů Albatros Media a je dceřinou společností, kterou i nadále zůstane. Přechod pod AM umožňuje Pointě plně využívat existujících skupinových procesů a know-how a lépe se tak soustředit na svou core činnost, kterou je pomoc nejen začínajícím autorům s vydáním jejich knihy,“ uvedla pro MAM.cz Veronika Mahdalová, CEO Pointy.

V roce 2019 získala Pointa titul Best Newcomer v soutěži Central European Startup Awards. V květnu 2020 pak dosáhla Pointa milionového obratu a ve stejném měsíci proběhla také dosud nejúspěšnější kampaň, v níž skladatel a publicista Alexander Goldscheider vybral na své memoáry Cílené náhody 296 tisíc korun. Další rekord v květnu pokořila blogerka Veronika Lechnerová, která získala prostředky na svůj román De(bil)níček zatím nejrychleji – za pouhé čtyři hodiny. Z desítek knih, které crowfundingovým způsobem pod hlavičkou Pointy vyšly, je zatím nejprodávanější Letuška z economy Petry Jirglové. Té se prodalo téměř 10 000 výtisků.

×

VIDEO: Horváth patronem kampaně Gambrinusu. „Výkopná“ podpoří amatéry

Starší článek

Novou HR manažerku Graftonu se stala Iveta Kutmanová

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více