Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

OBRAZEM: „Spolu jako nikdy dřív.“ Coca-Cola věnovala stovkám podniků reklamu

Redakce MAM4. 8. 20204. 8. 2020

Společnost Coca-Cola spouští kampaň „Spolu jako nikdy dřív / Open Like Never Before“, kterou chce podpořit své obchodní partnery – především bary a restaurace – při restartu podnikatelských aktivit v časech pandemie covid-19.

„Kampaň je založena na přesvědčení, že se nemusíme nezbytně vrátit zpět k obvyklému normálu. Místo toho se však můžeme pohnout kupředu a učinit svět nejen odlišným, ale i lepším. Podporujeme v ní naše maloobchodní partnery, včetně hotelů, kaváren a restaurací, z nichž mnozí nyní otevřely své provozovny po náročné pauze,“ říká generální ředitelka společnosti The Coca-Cola Company Česko a Slovensko Natalia Stroe.

Kampaní chce Coca-Cola ocenit statečnost všech, kteří koronavirové krizi vzdorují, poukázat na jejich sounáležitost a přijít s příslibem naděje i nových možností.

Manifest kampaně bude od srpna do podzimu letošního roku odvysílán v třiceti až šedesátisekundových spotech, v ČR a SR bude k vidění na YouTube, v kinech či televizi (jen SR). Po jeho zveřejnění má následovat řada aktivit zaměřených na podporu segmentu barů a restaurací. Společnost podpoří přes 1 300 barů a restaurací v Čechách a na Slovensku. Plán zahrnuje bezplatné poskytování nápojových balíčků, venkovní reklamu a sponzoring on-line reklamy gastronomických zařízení, které pomocí inovativního digitálního generátoru reklam budou moci vytvářet vlastní propagaci.

ČTĚTE TAKÉ
Společný hon na hosty. Výrobci nápojů pomáhají restauracím

×

Atmedia poprvé překonala 5% hranici podílu na sledovanosti

Starší článek

Zvuky džungle a košíková. Kreativní koncepty nealka očima odborníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více