Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Sport

Nová pohybová videa Sokola mají motivovat rodiče nejmladších dětí

Redakce MAM31. 8. 202031. 8. 2020

Projekt pohybové gramotnosti pro předškolní děti Se Sokolem do života, jehož organizátorem je Česká obec sokolská (ČOS), se dostal do nové fáze. „V předchozích čtyřech letech jsme se v komunikaci zaměřovali především na učitele a ředitele mateřských škol. V pátém ročníku se posouváme na novou úroveň, kdy chceme mluvit přímo i k rodičům samotným,“ upřesňuje manažerka projektu Alžběta Kujanová z ČOS. K tomu budou sloužit nová instruktážní videa.

Sokol navazuje na pohybová videa, která pod hashtagem #cvicimsesokolem zveřejňoval na youtube, sérii #sesokolemdoživota. Jejich cílem je ukázat rodičům dětí, že se s nimi mohou velmi přirozeně hýbat a cvičit prakticky kdekoliv. Čtyřdílný seriál nese název „Cvičí celá rodina“ a jednotlivé díly pak rodiče s dětmi zvou do různých prostředí: „v prvním se vydáme do města, ve druhém na dětské hřiště, pak do parku a na závěr do přírody. Videa budou postupně uveřejněna v průběhu září přes facebook projektu“.

Školky a rodiče se mohou doplňovat   

„Rodiče hrají ve vývoji svých dětí nezastupitelnou a nejdůležitější roli. Ve školkách a sportovních kroužcích je pohybová náplň přirozená, doma už někdy na pravidelný pohyb prostor nezbývá. Proto přinášíme jednoduchý návod, jak si prakticky kdekoliv během pár chvil zacvičit s malými dětmi. A když spojíme školku a domácí prostředí, tak jsme na dobré cestě, jak už v těch nejmenších prohloubit přirozenou náklonost k pravidelnému pohybu,“ vysvětluje důvod vzniku seriálu Kujanová. K vyhledání videí stačí na internetu zadat hashtag #sesokolemdoživota 

Projekt pohybové gramotnosti dětí od tří do šesti let probíhá v mateřských školách, sokolských jednotách či jiných volnočasových a sportovních oddílech. Do pátého ročníku 2020/2021 bylo na konci srpna přihlášených rekordních více než 81 tisíc dětí z bezmála 1500 institucí. 

×

Drahé technologie bez kreativních lidí zážitek nezaručí, říká šéfka Event Areny

Starší článek

Třesk na CNN Prima News. Novým šéfem se stane Štrunc, zástupcem Večeřa

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Česká televize spustí novou zpravodajskou relaci: poběží na programu ČT3

Každé všední dopoledne s tím nejdůležitějším z aktuálního dění ze světa i ze zahraničí. To je nová relace nazvaná Zprávy ČT3, která doplní…
28. 1. 202128. 1. 2021
Marketing

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů k očkovací kampani

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden…
28. 1. 202128. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
28. 1. 202128. 1. 2021
Média

SERIÁL O TV: Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší…
28. 1. 202128. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více