Foto: Pixabay.com

Nejčtenějším deníkem zůstal Blesk, v prvním pololetí nejvíce padal Sport

13. 8. 2020 15:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

V prvním popoletí letošního roku, které výrazným způsobem poznamenala pandemie, byl nejčtenějším českým deníkem Blesk před MF Dnes a Právem. Vyplývá to z dat výzkumu čtenosti Media projektu.

Nejvýrazněji spadla čísla deníku Sport a to téměř o jednu čtvrtinu. Nejméně naopak v 1. a 2. čtvrtletí klesla ve srovnání s předchozím obdobím čtenost Hospodářských novin a Aha!

Čtenost na vydání (v tisících)

Deníky1. a 2. čtvrtletí 20204. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020kvartální změna (%)1. a 2. čtvrtletí 2019meziroční změna (%)
Blesk763827-7,7905-15,7
MF Dnes479494-3534-10,3
Právo207216-4,2227-8,8
Aha!192197-2,5208-7,7
Lidové noviny178180-1,1201-11,4
Sport173198-12,6224-22,8
Hospodářské noviny1461460155-5,8
Deník – celkem (regionální)465474-1,9510-8,8
Metro (bezplatný)359438-18,0474-24,3
E15 (bezplatný) 7781-4,980-3,8

V době koronakrize (od března do června) vyšlo celkem 116 300 000 výtisků novin a časopisů.

PSALI JSME
Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

Ve všech regionech České republiky lidé nejvíce četli Blesk. Výjimku tvoří Praha, kde vedl deník Metro, který byl k dispozici zdarma.

Foto: Pixabay.com

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení