Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Nejčtenějším deníkem zůstal Blesk, v prvním pololetí nejvíce padal Sport

Redakce MAM13. 8. 202013. 8. 2020

V prvním popoletí letošního roku, které výrazným způsobem poznamenala pandemie, byl nejčtenějším českým deníkem Blesk před MF Dnes a Právem. Vyplývá to z dat výzkumu čtenosti Media projektu.

Nejvýrazněji spadla čísla deníku Sport a to téměř o jednu čtvrtinu. Nejméně naopak v 1. a 2. čtvrtletí klesla ve srovnání s předchozím obdobím čtenost Hospodářských novin a Aha!

Čtenost na vydání (v tisících)

Deníky1. a 2. čtvrtletí 20204. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020kvartální změna (%)1. a 2. čtvrtletí 2019meziroční změna (%)
Blesk763827-7,7905-15,7
MF Dnes479494-3534-10,3
Právo207216-4,2227-8,8
Aha!192197-2,5208-7,7
Lidové noviny178180-1,1201-11,4
Sport173198-12,6224-22,8
Hospodářské noviny1461460155-5,8
Deník – celkem (regionální)465474-1,9510-8,8
Metro (bezplatný)359438-18,0474-24,3
E15 (bezplatný) 7781-4,980-3,8

V době koronakrize (od března do června) vyšlo celkem 116 300 000 výtisků novin a časopisů.

PSALI JSME
Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

Ve všech regionech České republiky lidé nejvíce četli Blesk. Výjimku tvoří Praha, kde vedl deník Metro, který byl k dispozici zdarma.

Zavřít reklamu

Katalog Ikea slaví 70 let. Firma snižuje množství výtisků a mění jeho formu

Starší článek

Prototypum slaví. Češi v European Product Design Award uspěli s reproduktory

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.