Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Martin Paukrt se stal globálním manažerem Footshopu. Povede strategii

Redakce MAM17. 8. 202017. 8. 2020

Na pozici global brand manažera českého obchodu Footshop přichází Martin Paukrt, který měl předtím ve společnosti téměř tři roky na starosti social media a influencer marketing.

V nové roli bude mít Paukrt na starosti marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí. Jako global manažer bude zodpovídat za kompletní zpracování všech hlavních kampaní v České republice, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.

ČTĚTE TAKÉ
Ředitelem útvaru ČSOB pro retailové úvěry bude od září Tomáš Sobotka

„S Martinem chceme posunout komunikaci značky na další level a začít k tomu využívat i velké online kampaně. Zároveň bude mít za úkol upevnit pozici Footshopu jako jedničky na našich trzích a zůstat pořád relevantní značkou pro všechny mladé lidi, kteří se zajímají o tenisky nebo streetwear a současně jim pomoci v rámci kreativity a seberealizace,“ komentuje nové obsazení v týmu CEO Footshopu Peter Hajduček.

Paukrt do Footshopu přišel v roce 2017. Předchozí zkušenosti v oblasti sociálních médií sbíral v agenturách TL5 a Peppermint digital, kde zastával pozice social media manager a social media director. Má za sebou kampaně například pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile, a Mattoni.

Pozice globálního manažera značky nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, ještě v prvním čtvrtletí tohoto roku ji zastával Lukáš Burda. Ten aktuálně působí na pozici Division Marketing Manager v internetovém obchodě Alza.cz.

×

VIDEO: Během pandemie si lidé pomáhají, pomozme i planetě, vyzývá Greenpeace

Starší článek

Marketing Festival představil řečníky. Akce proběhne online

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více