Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Magazín Estate má novou šéfredaktorku. Pavlíčková střídá Tomeše

Redakce MAM24. 8. 202024. 8. 2020

Šéfredaktora Jana Tomeše v čele byznysového titulu Estate vystřídala Nikol Pavlíčková. Do vydavatelství Premium Media Group přichází z Mladé fronty, kde vedla agenturní sekci zaměřenou na klientské tituly.

První vydání pod vedením nové šéfredaktorky Pavlíčkové vyjde v září. Tomeš spravoval titul od loňského května.

Pavlíčková pracuje v médiích od roku 2015. Má za sebou individuální projekty, v nichž zodpovídala za jejich jednotlivé části od redakce přes produkci, dramaturgii nebo vizuální podobu, ale i za celkový chod. Poslední dva roky pak působila ve vydavatelství Mladá fronta. Nejprve jako šéfredaktorka klientských titulů a následně na pozici Head of Creative.

ČTĚTE TAKÉ
Agenturu Mediaplus posílí Tereza Báčová. Bude šéfkou obchodního rozvoje

„Novou roli přijímám zodpovědně, ráda bych ji využila i jako příležitost k dalšímu rozvoji časopisu,“ říká o novém působení ve vydavatelství Premium Media Group Nikol Pavlíčková. „Osobně nevnímám Estate pouze jako prémiový magazín, ale jako značku, která může generovat obsah s přesahem napříč všemi komunikačními kanály a zaujmout tak každého – od čtenářů printu či onlinu přes followery na sociálních sítích, ale i ty, kteří přijdou osobně na eventy nebo navštíví doprovodné akce,“ doplňuje.

„Estate dále povedeme nastavenou cestou obsahové i imagové autority v daném segmentu. V nejbližších měsících plánujeme obsahové rozšíření, v příštím roce pak další upgrade na poli doplňkových produktů brandu,“ nastiňuje další směřování časopisu pod novým vedením publisherka vydavatelství Jitka Krulcová.

×

KoronaINDEX sleduje reakce zákazníků na informace o pandemii

Starší článek

Zubina přichází do CNC. „Chci pomoci s digitální transformací,“ říká

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více