Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

KoronaINDEX sleduje reakce zákazníků na informace o pandemii

Redakce MAM24. 8. 202024. 8. 2020

Lékárna.cz spustila na svých stránkách nástroj KoronaINDEX, který sleduje vývoj nákupního chování jejích zákazníků v kategoriích zboží, které souvisejí s obavami z nákazy COVID-19. Sama jej vytvořila.

„Index odráží, jak lidé reagují na informace o vývoji nákazy, na doporučení odborníků, média i mimořádná opatření s tématem COVID-19: jakou v nich aktuální situace budí potřebu zásobovat se například léky na bolest a horečku, dezinfekcí, rouškami. Zda nakupují přiměřeně situaci, nebo se předzásobují, až dokonce zbytečně syslí,“ říká Vladimír Finsterle, zakladatel Lékárna.cz.

KoronaINDEX (najdete zde) ukazuje trend nákupního chování, které reaguje na vývoj nákazy COVID-19 a související informace. Vyhodnocuje vlastní průběžná data o nákupech specifického sortimentu na Lékárna.cz, tedy nákupy dezinfekcí a antibakteriálních gelů, vitamínů a doplňků stravy na podporu imunity, volně prodejných léků na chřipku a bolest a zdravotnických prostředků (roušek).

„KoronaINDEX se každý den aktualizuje. Na první pohled je z něj zřejmé, v jaké míře se lidé zásobují. Nechci hodnotit, kdy je to dobře a kdy už lidi nakupují zbytečně a léčivé přípravky pak třeba skončí v koši. Data jsme opatřili semaforem, který ukazuje pro každý den obvyklou míru nákupů zelenou barvou, žlutě pak předzásobování a červená patří k nákupům možná až zbytečně velkým. Chceme pomocí tohoto specifického indexu jen ukázat, jak se chováme v tom letošním zvláštním roce a do jaké míry nás všechny informace z vnějšího světa a mimořádná opatření nutí nakupovat to, co potřebujeme i co si třeba jen myslíme, že potřebujeme,“ uvedl Finsterle.

×

„Tak jo!“ Zaplo.cz mění komunikační koncept, upustilo od Ládi Hrušky

Starší článek

Magazín Estate má novou šéfredaktorku. Pavlíčková střídá Tomeše

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více