Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Komunikaci britské vyšetřovací skupiny covid-19 vede Bowden

Redakce MAM20. 8. 202020. 8. 2020

Skupina britských poslanců zahajuje vyšetřování postupu země při pandemii koronaviru. Její komunikaci zajistí přední PR konzultant, mediální odborník a komentátor Howard Bowden.

Součástí skupiny, která vyšetřování organizuje, jsou zástupci všech parlamentních stran.

„Každý den přináší další a další důkazy a chybách při řešení pandemické situace. Od zanedbávání služeb v pečovatelských domech po nedostatečné testování,“ uvedla liberální demokratka a předsedkyně skupiny Layla Moran z Liberálně demokratické strany. „Země si už nemůže dovolit tyto chyby opakovat,“ uvedla dále v souvislosti s hrozící druhou vlnou covid-19. Místopředseda Dan Pulter z Konzervativní strany dodal: „Náš systém zdravotnictví na to, co pravděpodobně přijde, již musí být připraven.“

PSALI JSME
Pandemie, škrty i odklad olympiády. Komunikační holdingy propadají

Ke vzniku skupiny zřejmě dopomohla i občanská aktivita. Petici za její založení podepsalo více něž 115 000 lidí.

„Žádná zdravá a fungující demokraticie by se neměla vyhýbat odhalení tvrdých pravd o svých vlastních selhání. Zejména tak velkých a katastrofálních, jaká Spojenému království přinesla pandemie covid-19,“ konstatoval Clive Lewis z Labouristické strany.

Velká Británie je spolu s Ruskem a Španělskem v souvislosti s šířením koronaviru nejpostiženější zemí Evropy. K 20. srpnu zaznamenala přes 323 tisíc nakažených a 41 tisíc mrtvých.

Šéfem komunikace skupiny poslanců se stal PR konzultant Howard Bowden a bývalý člen vedení agentury Clarion Communications či zakladatel Generation.

×

Kampaně energetického kávového nápoje wkup připraví agentura Isobar

Starší článek

Agenturu Mediaplus posílí Tereza Báčová. Bude šéfkou obchodního rozvoje

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více