Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Isobar a Bistro Social si vytendrovaly sladkou odměnu Chupa Chups

Redakce MAM25. 8. 202025. 8. 2020

Agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vyhrály výběrová řízení na dlouhodobou správu sociálních sítí a následně i kampaňovou komunikaci lízátek Chupa Chups.

Značka Chupa Chups z portfolia společnosti Perfetti Van Melle ve výběrovém řízení hledala agenturu, která „dokáže nastavit atraktivní vizuální styl a oslovit mladou cílovou skupinu relevantní komunikací“.

„K vítězství nás dovedly dvě důležité skutečnosti. Od první chvíle jsme k zadání přistupovali zcela integrovaně. Využívali jsme kombinace specifických znalostí Bistro Social (taktika pro social media platformy) a kreativní síly týmu Isobaru (strategie, big idea, exekuce). Druhým krokem k úspěchu byl celkový strategický přístup postavený na vlastním rozsáhlém výzkumu cílové skupiny a zaměření se na „hybridní“ typ kampaně – tedy takové, která podpoří image značky a zároveň bude mít potenciálně výrazný dopad na prodej,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.

PSALI JSME
Tchibo Blog se rozšiřuje do Polska. Obsah vede agentura Bubble

Klient se rozhodl zrealizovat hned dva ze tří kampaňových přístupů. První kampaň z dílny agentury Isobar bude nasazena v předvánočním období, druhou spustí Chupa Chups průběhu roku 2021.

Dlouhodobou správu sociálních sítí již převzalo Bistro Social. „Práce pro značku, jako je Chupa Chups, je radost pro celý tým. Mohli jsme dát prostor naší mladistvé povaze a přijít s odvážnými nápady, které si ne každá značka může dovolit,“ dodává kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek.

Chupa Chups se v letošním roce výrazněji ukázala ve spojení s Česko Slovenskou SuperStar a výběr nového strategicko-kreativního partnera by měl značce pomoci si nadále otevírat cestu k mladým, specifickým zákazníkům.

„Ocenili jsme moderní a hravý vizuální přístup, který nám agentury společně představily,“ komentuje výsledek výbrového řízení brand manažerka značky Chupa Chups Kristýna Chválová.

×

Tchibo Blog se rozšiřuje do Polska. Obsah vede agentura Bubble

Starší článek

Vydavatelství COT media se mění v komunikační agenturu COT group

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více