Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Isobar a Bistro Social si vytendrovaly sladkou odměnu Chupa Chups

Redakce MAM25. 8. 202025. 8. 2020

Agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vyhrály výběrová řízení na dlouhodobou správu sociálních sítí a následně i kampaňovou komunikaci lízátek Chupa Chups.

Značka Chupa Chups z portfolia společnosti Perfetti Van Melle ve výběrovém řízení hledala agenturu, která „dokáže nastavit atraktivní vizuální styl a oslovit mladou cílovou skupinu relevantní komunikací“.

„K vítězství nás dovedly dvě důležité skutečnosti. Od první chvíle jsme k zadání přistupovali zcela integrovaně. Využívali jsme kombinace specifických znalostí Bistro Social (taktika pro social media platformy) a kreativní síly týmu Isobaru (strategie, big idea, exekuce). Druhým krokem k úspěchu byl celkový strategický přístup postavený na vlastním rozsáhlém výzkumu cílové skupiny a zaměření se na „hybridní“ typ kampaně – tedy takové, která podpoří image značky a zároveň bude mít potenciálně výrazný dopad na prodej,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.

PSALI JSME
Tchibo Blog se rozšiřuje do Polska. Obsah vede agentura Bubble

Klient se rozhodl zrealizovat hned dva ze tří kampaňových přístupů. První kampaň z dílny agentury Isobar bude nasazena v předvánočním období, druhou spustí Chupa Chups průběhu roku 2021.

Dlouhodobou správu sociálních sítí již převzalo Bistro Social. „Práce pro značku, jako je Chupa Chups, je radost pro celý tým. Mohli jsme dát prostor naší mladistvé povaze a přijít s odvážnými nápady, které si ne každá značka může dovolit,“ dodává kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek.

Chupa Chups se v letošním roce výrazněji ukázala ve spojení s Česko Slovenskou SuperStar a výběr nového strategicko-kreativního partnera by měl značce pomoci si nadále otevírat cestu k mladým, specifickým zákazníkům.

„Ocenili jsme moderní a hravý vizuální přístup, který nám agentury společně představily,“ komentuje výsledek výbrového řízení brand manažerka značky Chupa Chups Kristýna Chválová.

Zavřít reklamu

Tchibo Blog se rozšiřuje do Polska. Obsah vede agentura Bubble

Starší článek

Vydavatelství COT media se mění v komunikační agenturu COT group

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.