Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Grafik TMBK propaguje nový produkt Jack Daniel’s: „Čas změnit pohled na jablko“

Redakce MAM24. 8. 202024. 8. 2020

Grafik Tomáš Břínek alias TMBK, který se proslavil satiristickými kolážemi, pomáhá v kampani s propagací produktu Jack Daniel’s Tennessee Apple, a to v rámci kampaně „Čas změnit pohled na jablko“.

Cílem kampaně je rozšířit povědomí o novince Jack Daniel’s Tennessee Apple na českém trhu. Cílí zejména na muže a ženy ve věku 18–29 let. TMBK na přelomu června a července v rámci svých Instastories zveřejnil pět vybraných koláží, a představil tak nového člena rodiny whiskey Jack Daniel‘s. Spolupráci zajistila agentura PR.Konektor.

 „Naším cílem bylo oslovit jiné publikum než klasické milovníky whiskey. Publikum, které si svou cestu k ní teprve hledá. Díky spojení s TMBK, jeho síle na sociálních sítích, a hlavně jeho originálním kolážím zobrazujícím whiskey Jack Daniel’s Tennessee Apple ve vtipných tradičních konotacích se nám to podařilo. Tomáš je pro nás jedním ze stěžejních nezávislých tvůrců současnosti, a jelikož právě nezávislost dlouhodobě podporujeme, dává proto spojení s naším brandem smysl,“ říká Vladimíra Filková, brand manažerka Jack Daniel’s.

Všechny koláže mohli ocenit i fanoušci Jacka na Facebooku, který je komunikoval ve stejném čase s TMBK. „Na Facebookovém profilu nově chystáme ještě soutěž o merchandise Jack ft. TMBK. Ústředním motivem merche budou opět originální motivy koláží s Jackovským brandingem. Doufáme, že se fanouškům bude líbit,“ doplňuje Jitka Pavlová, account managerka PR.Konektor, která komunikaci pro brand zajišťuje. 

×

Chceme být lídry v bezmasých potravinách, říká šéf českého Nestlé

Starší článek

„Tak jo!“ Zaplo.cz mění komunikační koncept, upustilo od Ládi Hrušky

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více