Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Forum Media Focus otvírá registrace. Tématem bude smysluplná odpovědnost

Jakub Křešnička31. 8. 20202. 9. 2020

Jsou otevřené registrace na první ze série workshopů Forum Media Focus, který se uskuteční 23. září. Jeho tématem bude udržitelnost a společenská odpovědnost jako nedílná součást byznys plánu firem.

Jak na CSR, aby bylo její pojetí smysluplné? Jaké jsou dlouhodobé přínosy udržitelnosti a společenské odpovědnosti pro image firem, jejich hodnotu a ziskovost? Jak CSR správně a úspěšně integrovat do byznys plánů? To jsou otázky, na které odpovídá zářijový workshop Forum Media Focus, na nějž je možné se ode dneška registrovat na webu FMfocus.cz.

V rámci workshopu vystoupí a o své myšlenky a poznatky se s návštěvníky podělí například Petr Vítek, spoluzakladatel Impact Hubu. Podívá se na to, jak CSR a udržitelnost pomáhají vytvářet nový způsob podnikání, které stojí na vztahu firem se zákazníky (stakeholder model).

ČTĚTE TAKÉ
Forum Media uvítá špičkové řečníky z celého světa. Při včasné rezervaci ušetříte

Členka vedení fondu Tilia Impact Ventures Magdalena Radová probere impaktové investování jako „nový“ koncept v rámci společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje a sledování společenského dopadu v mezinárodním kontextu.

Lukáš Zapletal, který má nově na starosti oblast udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, předestře konkrétní příklad, jak jeho firma v obou tuzemských výrobních lokalitách inovovala výrobní proces a jak pečuje o vodu i její návrat do přírody.

Ředitel Kantar Millward Brown CZ Luboš Rezler osvětlí, jak se společenská odpovědnost odráží v hodnotě značky a jak ji ovlivňuje. Zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlová zase poradí, jak cíle udržitelného rozvoje využít pro restart podnikání i ekonomiky pro novou dekádu.

Akce, na niž je možné se od 31. srpna zaregistrovat na stránkách FMfocus.cz, proběhne 23. září od 17.30 v redakci Marketing & Media na adrese Františka Křížka 1, Praha 7. Předplatitelé časopisu Marketing & Media mohou využít nabídky zvýhodněného vstupného v balíčku 1+1.

×

Roztočil se personální kolotoč. Marketingoví lídři musejí být otevřenější

Starší článek

Tendry doběhly. PR agentury opět nabírají

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více