Forum Media Focus otvírá registrace. Tématem bude smysluplná odpovědnost

31. 8. 2020 01:08

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Jsou otevřené registrace na první ze série workshopů Forum Media Focus, který se uskuteční 23. září. Jeho tématem bude udržitelnost a společenská odpovědnost jako nedílná součást byznys plánu firem.

Jak na CSR, aby bylo její pojetí smysluplné? Jaké jsou dlouhodobé přínosy udržitelnosti a společenské odpovědnosti pro image firem, jejich hodnotu a ziskovost? Jak CSR správně a úspěšně integrovat do byznys plánů? To jsou otázky, na které odpovídá zářijový workshop Forum Media Focus, na nějž je možné se ode dneška registrovat na webu FMfocus.cz.

V rámci workshopu vystoupí a o své myšlenky a poznatky se s návštěvníky podělí například Petr Vítek, spoluzakladatel Impact Hubu. Podívá se na to, jak CSR a udržitelnost pomáhají vytvářet nový způsob podnikání, které stojí na vztahu firem se zákazníky (stakeholder model).

ČTĚTE TAKÉ
Forum Media uvítá špičkové řečníky z celého světa. Při včasné rezervaci ušetříte

Členka vedení fondu Tilia Impact Ventures Magdalena Radová probere impaktové investování jako „nový“ koncept v rámci společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje a sledování společenského dopadu v mezinárodním kontextu.

Lukáš Zapletal, který má nově na starosti oblast udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, předestře konkrétní příklad, jak jeho firma v obou tuzemských výrobních lokalitách inovovala výrobní proces a jak pečuje o vodu i její návrat do přírody.

Ředitel Kantar Millward Brown CZ Luboš Rezler osvětlí, jak se společenská odpovědnost odráží v hodnotě značky a jak ji ovlivňuje. Zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlová zase poradí, jak cíle udržitelného rozvoje využít pro restart podnikání i ekonomiky pro novou dekádu.

Akce, na niž je možné se od 31. srpna zaregistrovat na stránkách FMfocus.cz, proběhne 23. září od 17.30 v redakci Marketing & Media na adrese Františka Křížka 1, Praha 7. Předplatitelé časopisu Marketing & Media mohou využít nabídky zvýhodněného vstupného v balíčku 1+1.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.