Dermacol spouští charitu: kosmetika se srdíčkem pomůže dětem s postižením

13. 8. 2020 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pomáhej krásou. To je heslo nového charitativního projektu české kosmetické společnosti Dermacol, který koncem srpna startuje ve spolupráci s Nadačním fondem Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové. Každý, kdo koupí výrobek značky Dermacol označený růžovým srdíčkem s nápisem Pomáhej krásou, tak může až padesáti korunami z jednoho prodaného kusu přispět na projekty pro postižené děti a jejich rodiče.

Ve značkových obchodech a na webu Dermacol bude kosmetika se samolepkou ve tvaru srdce v prodeji už na konci prázdnin, začátkem září se objeví v drogistických řetězcích. Tváří dobročinné kampaně, jejíž součástí je i uvedení nového parfému Iluze, je vedle Báry Nesvadbové herečka Jitka Asterová se svou dcerou Annou Linhartovou.

PSALI JSME
„Nabídky dostáváme každý den.“ Dermacol se rozhlíží po obchodu v centru Prahy

„Vždycky jsme skrze kosmetiku chtěli ženám přinášet nejen krásu, ale také spokojenost a šťastnější život. Nákupem výrobku se srdíčkem proto uděláte radost nejen sobě, ale i druhým. Jsme úspěšná firma – jednička na našem trhu dekorativní kosmetiky – a proto pomáháme,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka společnosti a ředitelka strategie.  

Spolupráce s Bárou Nesvadbovou a s herečkami Jitkou Asterovou a Annou Linhartovou vznikla podle Věry Komárové přirozeně. „Jitka jako šarmantní maminka a Anička jako její dcera jsou ideálními tvářemi pro širokou skupinu žen, pro něž naši kosmetiku s láskou vyrábíme. A pokud jde o Bářin fond Be Charity, líbí se nám, že je v přímém kontaktu rodinami dětí, kterým vždy pomáhá adresně a sto procenty vybrané částky,“ konstatuje Komárová, podle níž je projekt spojením významných žen, do kterého šly všechny bez nároků na honorář. „Ženy podporují ženy a při tom vždy vzniká pozoruhodná síla a energie,“ dodává Komárová.

ČTĚTE TAKÉ
Kosmetická značka Dermacol má novou tvář. Vsadila na horolezkyni

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.