CNN Prima News nebude vysílat Hlavní zprávy. Relace zůstane na Primě

7. 8. 2020 17:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize CNN Prima News již nebude nadále vysílat hlavní zpravodajskou relaci Hlavní zprávy. Podle informací serveru MediaGuru zůstanou jen na Primě. Doposud běžely na obou kanálech Primy současně.

Kdy k jejich vyřazení z programu CNN Prima News dojde, zatím není jasné. „Přesný termín včas oznámíme. Jedná se o jeden z dílčích kroků optimalizace programu na kanálu CNN Prima NEWS v kontextu zkušeností za první čtvrtletí vysílání. Diváci mohou i nadále sledovat Hlavní zprávy, Počasí i Showtime na hlavním kanále Prima. O dalších chystaných novinkách budeme veřejnost včas informovat,“ sdělila ČTK mluvčí Primy Gabriela Semová.

ČTĚTE TAKÉ
CNN Prima News zatím daleko od cíle. Výsledky zůstávají za očekáváními

Televize tak zřejmě reaguje na skutečnost, že cílové skupiny obou stanic se liší.

CNN Prima News po čtvrt roce fungování dosahuje průměrného podílu na sledovanostu 0,37 procenta mezi diváky nad 15 let. Plánem zpravodajského kanálu je do jednoho roku po zahájení vysílání dosáhnout hodnoty 1,5 procenta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.