Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Čivrný je manažerem udržitelnosti Makra. Zavedl tašky „Byla jsem PETkou“

Redakce MAM5. 8. 20205. 8. 2020

Společnost Makro ČR v červnu vytvořila zcela novou pozici, která se zaměří na udržitelné směřování celé sítě velkoobchodů v České republice s důrazem na snižování produkovaného odpadu. Tu bude zastávat Martin Čivrný. Jedná se o první takovou pozici v rámci celé skupiny Metro.   

Hlavním úkolem manažera udržitelnosti bude převést korporátní strategii zaměřenou na udržitelnost do každodenního fungování Makro a jeho firemní kultury. Na starosti bude mít především organizaci a propagaci různých iniciativ, projektů, workshopů a kampaní souvisejících s tématem udržitelnosti. Bude také zodpovědný za plánování a vývoj komunikační strategie tohoto tématu a navrhování postupů, které povedou ke snižování produkovaného odpadu v rámci fungování společnosti.

PSALI JSME
Marketing Makra bude řídit agentura Leo Burnett. Spolupráce potrvá tři roky

Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako marketingový specialista pro privátní značky společnosti Makro Cash & Carry. V rámci postupného osobního růstu úspěšně absolvoval dvouletý intenzivní kurz METRO Potentials Management Trainee program, v němž si osvojil zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů. Zkušenosti získal i díky stážím, které absolvoval na Slovensku, v Japonsku a v Německu, kde se seznámil s pracovním prostředím mateřské společnosti Metro.

Během svého působení v Makro ČR měl mimo jiné na starosti témata darování potravin, udržitelných řešení a nakládání s odpadem. V loňském roce se pak podílel na návrhu systémových řešení pro redukci jednorázových plastů v rámci fungování společnosti MAKRO ČR. Podílel se i na zavedení tašek „Byla jsem PETkou“ z recyklovaného plastu a zrušení jednorázových igelitových tašek na pokladnách prodejen Makro po celé republice.

×

„Nejodpornější reklama na auto.“ Audi stáhlo vizuál s holčičkou pojídající banán

Starší článek

Do Lidlu míří regionální dodavatelé. Akci doprovodí speciální kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více