Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Alza rozšiřuje sortiment: začala prodávat vína a destiláty

Redakce MAM6. 8. 20206. 8. 2020

Alza.cz přidává do nabídky další segment. Prostřednictvím partnerského prodeje mohou od čtvrtka zákazníci na e-shopu nakoupit také nápoje. V první vlně jde o vína a destiláty, brzy však v sortimentu najdou také pivo a nealkoholické produkty jako minerální vody, limonády nebo energetické nápoje.

Lidé mohou v první fázi vybírat z téměř 700 druhů tichých vín, šampaňského a sektů z Čech, Moravy i ze zahraničí (Francie, Chile, Španělsko, Nový Zéland atd.). V nabídce je celá řada odrůd, oblastí i vinařství v různých cenových hladinách. Spolu s tím firma zalistovala i bezmála 600 druhů destilátů – od prémiových rumů, přes pálenky až po vyzrálé whisky. Prodej všech alkoholických produktů podléhá na Alze kontrole věku nakupujícího, a to jak na webu, tak i při převzetí zboží.

ČTĚTE TAKÉ
Alza nabírá a pětinásobně rozšíří síť vlastních AlzaBoxů

„Nápoje jsou další z velkých kategorií, které můžeme zákazníkům nabídnout díky našemu partnerskému programu Alza Dropshipment. Máme radost, že se nám podařilo získat silné partnery v oblasti, jež má tradiční zakotvení spíše v retailu. Letošní jaro totiž ukázalo, že obliba online nákupů roste, a to i v dříve typicky kamenných segmentech. Díky této nové spolupráci budeme moci na zvýšenou poptávku reagovat a prostřednictvím virtuálního tržiště přinášet zákazníkům to, co opravdu chtějí,“ vysvětluje místopředseda představenstva Petr Bena s tím, že v těsném závěsu po alkoholických nápojích přijdou na řadu i nealkoholické produkty jako minerální vody, limonády apod.

×

Lukáš Šaling a Jan Hřivnacký miří do vedení industriálního sektoru CBRE

Starší článek

Podzim na Nově: reality show pro nezadané i premiéry tradičních seriálů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více