Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zoot hledá šéfa marketingu. Dostane na starost rozpočet 60 milionů korun ročně

Jakub Křešnička15. 7. 202015. 7. 2020

Nový CMO módního e-shopu Zoot bude mít na starosti šedesátimilionový rozpočet. Jako člen hlavního vedení firmy se bude podílet na její strategii a za úkol má posílit brandový i výkonnostní marketing.

„Náš marketing byl vždy založen na vtipu, nápadech, překvapivosti a značce, která v lidech vyvolává radost. Chceme, abys tyto vlastnosti nakopnul a přinesl novou kreativní energii a nápady, které toto podpoří,“ píše Zoot na svém webu, kde nabídku na pozici CMO zveřejnil.

On-line obchod má podle inzerátu dva miliony návštěv měsíčně a v plánu je další expanze, hlavně přes výkonnostní marketing. Podle příspěvku finančního ředitele Zootu Lukáše Uhla na profesionální sociální síti LinkedIn bude mít nový CMO na starosti rozpočet 60 milionů korun ročně.

PSALI JSME
ZOOT hledá a odměňuje hrdiny v časech koronaviru. Nabídl jim 50 tisíc korun

„Firmu jsme stabilizovali, nepálíme peníze a chceme nakopnout růst,“ ujistil také Lukáš Uhl.

Zoot má totiž za sebou nelehké období. Firma letos prošla reorganizací, která nastala po rok trvající insolvenci, protože dlužila věřitelům zhruba 783 milionů korun. Od té doby je majitelem Zootu společnost Company New spadající pod investiční skupinu Natland. Uhl během reorganizace řídil z pozice CEO a krizového manažera, aby se následně přesunul na pozici Group CFO.

Generálním ředitelem Zootu i skupiny Company New je od konce června Milan Polák, zakladatel módní společnosti Different, která se ve stejné době propojila se Zootem prostřednictvím akciových podílů. Ve stejné době do Zootu přišla i Simona Poláková, spoluzakladatelka firmy Different. Ujala se pozice Head of Buying, na starosti má celý nákupčí tým, vztahy s dodavateli a též privátní značku ZOOT.

Na začátku června pak ZOOT spustil vlastní tržiště, přes nějž mohou zboží prodávat i další obchody a značky. Jako první se přidal Under Amrour a v další vlně Pietro Filipi, Kara, Styx či Econea. Do příštího roku na něm společnost chce prodávat na dvacet tisíc produktů od partnerů. Podobná partnerská tržiště jsou trendy i u velkých e-shopů. Během pandemie koronaviru tuto část byznysu výrazně posílila Alza i Mall.cz.

×

Puchalský bude zodpovědný za marketing Letiště Praha. Míří do představenstva

Starší článek

Investice státu do komunikace výrazně klesly. Havlíček chce podpořit poptávku

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více