Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Rossmann a Henkel plánují výsadbu dalších stromů. Zapojí i zákazníky

Redakce MAM7. 7. 20208. 7. 2020

Před pěti lety se spojila síť drogerií Rossmann se společností Henkel ČR a díky projektu Vraťte stromům korunu doposud vysadily již přes 1 300 stromů v okolí prodejen Rossmann. Do dalšího ročníku akce chtějí zapojit i zákazníky – jejich peníze za zakoupené výrobky Henkel a Schwarzkopf poputují na podporu neziskové organizace Sázíme stromy.

„Naším cílem je vysadit minimálně 400 stromů. I letos jsme se rozhodli zapojit naše zákazníky a věříme, že se nám společně podaří této hranice dosáhnout, ba dokonce ji pokořit. Zeleň prospívá našemu fyzickému i psychickému zdraví, ochlazuje města a zabraňuje erozi půdy. Staráme se o to, aby se okolí našich prodejen zelenalo, a jsme nesmírně vděční, že nám v tom naši zákazníci každoročně pomáhají. Doufáme, že jinak tomu nebude ani tentokrát,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann.

Stejně jako v minulých letech se společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divize Beauty Care rozhodly zapojit do projektu Vraťte stromům korunu i své zákazníky. Stačí, když si v období od 1. července do 25. srpna 2020 zakoupí v kterékoli prodejně ROSSMANN výrobky značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss Kur, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf nebo Vademecum.

Z každého nákupu poputuje 1 Kč do zelené kasičky neziskové organizace Sázíme stromy, která finanční prostředky následně využije na výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.

×

Uživatele v červnu zajímalo zdraví. Rostla návštěvnost bulvárních magazínů

Starší článek

VIDEO: Co opravdu znamená být ženou! Kampaň brojí proti domácímu násilí

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více