Foto: Pixabay.com

Propad deníků se v květnu ustálil. Nejprodávanější zůstává Blesk, rostl Sport

3. 7. 2020 14:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Neprodávanějším českým deníkem zůstal Blesk, přestože oproti stejnému období loni jeho čísla klesla o čtvrtinu. Množství prodaných výtisků jednotlivých titulů se v květnu ve srovnání s dubnem příliš neměnilo, o jednotky procent rostly Hospodářské noviny, Lidové noviny a Sport, vyplývá z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR..

Zmiňované tituly, které vykázaly kladné procento rozdílu, ovšem zaznamely výrazné poklesy v dubnu. Vliv koronavirové krize zůstal na květnových číslech zřejmý. Oproti stejnému období loni jsou nižší o desítky procent.

Prodaný náklad

TitulKvěten 2020Duben 2020Meziměsíční změnaKvěten 2019Meziroční změna 
Blesk141 031141 789-0,5%188 809-25,3%
MF Dnes93 90393 955-0,1%111 231-15,6%
Deník88 10188 817-0,8%101 198-13,0%
Právo58 39758 1380,4%66 195-11,8%
Aha!35 23135 1510,2%43 104-18,3%
Lidové noviny26 48025 8272,5%33 260-20,4%
Hospodářské noviny26 53525 9292,3%32 407-18,2%
Sport17 87516 3859,1%33 222-46,2%

Foto: Pixabay.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.