Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí! Home Creditu spouští TV kampaň.

Redakce MAM22. 7. 202022. 7. 2020

Společnost Home Credit přichází s novými televizními spoty na podporu značky. Kampaň oslavuje českou a slovenskou vynalézavost a kutilství a nabízí dlouhodobé řešení v běžných životních situacích prostřednictvím flexibilní půjčky.  

Hrdiny kampaně „Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí.“  jsou běžné rodiny, které nezaskočí neočekávané situace a dokáží si s nimi poradit.

„V kampani si najde každý to své. Někdo si při shlédnutí vybaví krále českých kutilů Přemka Podlahu, někdo amerického seriálového hrdinu MacGyvera a jiný třeba svého tatínka, který si musel vždy se vším poradit,“ dodává Jan Vašíček z Home Creditu.

Čtěte také:
Home Credit natočil nové spoty na podporu půjčky Kamali

První spoty budou moci diváci shlédnout 23. července na českých televizních kanálech Prima Group a Barrandov Group a také na slovenských programech Markízy Group. Na přípravě kampaně začal Home Credit spolupracovat s produkční agenturou DARQ a kreativní agenturou COMTECHCAN v září loňského roku. Při výrobě spotů, jehož režisérem je Dan Růžička, spolupracovali se stávajícími i potenciálními klienty, kteří poskytovali zpětnou vazbu od výběru konceptu až po finální střih spotů.

×

Na MALLu již prodává přes 1 000 aktivních obchodníků, obrat tržiště meziročně vyrostl o 235 %

Starší článek

Jan Došlý a Dalibor Svoboda posílí Zásilkovnu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více