Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Novým šéfem Xerox pro Česko a Slovensko je Peter Halmo. Střídá Brázdilovou

Redakce MAM2. 7. 20202. 7. 2020

Společnost Xerox jmenovala nového generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Stal se jím Peter Halmo, který dříve působil na pozici ředitele slovenské pobočky a přímého prodeje v České republice a na Slovensku.

Halmo na pozici nahrazuje Veroniku Brázdilovou, která ze společnosti k 31. květnu letošního roku odešla.

„Je mi velkou ctí, že mohu stát v čele tak skvělého týmu profesionálů, jaký v Česku a na Slovensku máme. Stejně jako se podílet na rozvoji a růstu takové značky jakou je Xerox. Současná situace před nás postavila zcela nové výzvy a já i můj tým jsme připraveni se jim postavit čelem. Pandemie nám ukázala, jak důležitá je digitalizace a správa dokumentů. Osvěta a pomoc firmám se tímto směrem rozvíjet je jednou z mých priorit,“ uvedl Halmo.

PSALI JSME
Nový členem představenstva Allianz je Robert Altfahrt-Riedler. Sřídá Hollmanna

Na vedoucích pozicích v Xeroxu působí už několik let. Od září 2017 pracoval jako obchodní ředitel pro Slovenskou republiku, kde se zaměřil na růst prodeje a posílení pozice společnosti Xerox na Slovenském trhu. Důraz kladl na rozšíření nepřímé prodejní sítě a prezentaci komplexních tiskových služeb, které zvyšují efektivitu práce zákazníků. Od února 2019 pak zastával pozici ředitele slovenské pobočky a přímého prodeje pro Českou a Slovenskou republiku, kde měl za cíl zvýšit podíl na trhu ve všech obchodních liniích.

Do Xeroxu přinesl manažerské zkušenosti z oblasti obchodu, které získal například v IBM ve Velké Británii či Lexmarku.

×

SUDA: V jedné ruce efektivita, v druhé průšvih

Starší článek

Pár vteřin v obchodech bude muset stačit. Přichází čas kreativních řešení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více