Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Na MALLu již prodává přes 1 000 aktivních obchodníků, obrat tržiště meziročně vyrostl o 235 %

Redakce MAM22. 7. 20201. 8. 2021

Partnerský prodej v rámci MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu a zájem obchodníků o prodej zboží na MALLu ani po odeznění koronavirové pandemie, která zavřela kamenné obchody, stále nepolevuje. Program MALL Partner v červenci oslavil pokoření milníku 1 000 aktivně zapojených obchodníků. Obrat generovaný zbožím z partnerského prodeje meziročně vyrostl o stovky procent. Letos v červnu, tedy i po odeznění největších koronavirových nárůstů, vykázal marketplace MALLu o 235 % vyšší obrat než před rokem.

Nabídka zboží, ze kterého mohou zákazníci vybírat, i po pokoření hranice milionu zalistovaných produktů dále rychle narůstá. Mezi obchodníky, kteří se do prodeje skrze MALL zapojují, jsou „kamenní” obchodníci, kteří na internetu dříve vůbec neprodávali, internetoví obchodníci, jejichž e-shopy mají omezenou návštěvnost, ale i dobře etablovaní e-shopaři, kteří zkrátka chtějí oslovit další okruh zákazníků a zároveň využít rozsáhlé know-how i e-commerce infrastrukturu MALLu. 

„Do MALL Partnera se nám zapojují skutečně obchodníci všeho druhu, z čehož máme velkou radost, protože vidíme, že partnerský prodej má přidanou hodnotu jak pro malého prodejce s kamenným obchodem, tak i pro zavedené a velmi populární internetové hráče, jako je třeba Bonami,“ popisuje ředitel MALL Partner Jakub Kováč.

Nejčastější motivací pro prodej skrze tržiště MALLu je možnost oslovit miliony zákazníků MALLu. Obchodníci vstupem na MALL znásobí svůj dosah a partnerský prodej jim umožní rovněž snadnou expanzi na zahraniční trhy, na nichž MALL rovněž působí – od Polska, přes Slovensko a Slovinsko až do Chorvatska či Maďarska. Řada českých obchodníků již ostatně přes MALL v zahraničí úspěšně prodává.

Díky partnerskému prodeji dosáhnou obchodníci také na platební metody a možnosti dopravy, kterými doposud nedisponovali. Partneři mohou zboží nechat doručovat do celkem 21 MALL Shopů, více než 670 partnerských MALL Pointů či do jednoho z 89 MALL Boxů. MALL navíc svým partnerům z řad obchodníků ve spolupráci s logistickou službou InTime pomůže i s profesionálním řešením poslední míle.

Obchodníci oceňují i fakt, že se za ně MALL postará o zprocesování případných vratných procesů či reklamací a partnerským obchodníkům pomůže se zákaznickou péčí či s marketingem. Firma má totiž vlastní call centrum s vyškolenými profesionály či silné marketingové oddělení, díky kterému mohou obchodníci dále zvyšovat své prodeje. 

„Úspěch partnerského prodeje je dobrou zprávou především pro zákazníky, kteří díky němu mají na MALLu k dispozici tu nejširší nabídku zboží na českém trhu. O zboží partnerů je navíc velký zájem a prodeje v rámci marketplace MALL Partner tvoří již více než 25 % ze všech objednávek na MALL.CZ. MALL chce pokračovat v řízeném a udržitelném růstu s maximálním důrazem na uživatelskou spokojenost a v nadcházejícím roce bychom se rádi přiblížili k hranici 3 milionů produktů,“ komentuje Kováč, jakou má MALL pro svůj marketplace vizi. 

Prioritou MALLu pro následující měsíce je další technologický rozvoj s cílem udržet nabídku zboží maximálně přehlednou a pro zákazníky vytvořit „domovskou stránku“ pro nakupování, v rámci které každý snadno a rychle najde to, co si na internetu chce pořídit. Na programu je i posilování partnerského prodeje na dalších trzích, kde MALL působí. Jubilejní 1 000. zapojený obchodník se shodou okolností do partnerského prodeje připojil ve Slovinsku. Nejrazantněji ale tržiště MALLu roste zatím z České republiky, kde je evidováno 80 % partnerských obchodníků.

Zavřít reklamu

Better pomáhá s marketingem lídrovi trhu s obuví Eobuv.cz a české značce spodního prádla Timo

Starší článek

Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí! Home Creditu spouští TV kampaň.

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.