Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kia uzavřela partnerství s Jágrem. Hokejistům Kladna dodá desítky vozů

Redakce MAM1. 7. 20201. 7. 2020

Automobilka Kia se stala oficiálním partnerem hokejisty Jaromíra Jágra. Hráčům klubu Rytíři Kladno bude dodávat vozy.

Sám Jágr pro své potřeby využije model Stinger GT.

„Věřím tomu, že nic se neděje jen tak a stejně je to i u našeho partnerství se značkou Kia. Rytíři i Kia jsou podle mě neprávem podceňovaní a jsou to pro mě černí koně dalších let. Navíc oba naše tábory vnímám jako srdcaře, kteří umějí pozitivně překvapit. To se mi na našem spojení líbí. Navíc KIA je řadu let v Kladně jako doma, stejně tak i já poté, co jsem ukončil svoji profesní dráhu v Americe a rozhodl jsem se s hokejem aktivně pokračovat v České republice. Věřím, že společně ukážeme všem, že naše místo je mezi těmi nejlepšími,“ říká Jaromír Jágr.

  • Předání vozů na stadionu v Kladně

Generální ředitel Kia Motors Czech Arnošt Barna k tomu dodává: „Na Kladně jsem žil řadu let a jsem také dlouhodobým fanouškem místního hokeje, který to často neměl jednoduché, ale díky Jaromíru Jágrovi se s ním váže řada úspěchů. Celoživotního přínosu Jaromíra Jágra světovému a českému hokeji si velmi vážím. On je skutečnou legendou a inspirací pro miliony hokejových nadšenců. Cením si, že do místního klubu dává srdce a nemalé úsilí posouvat Rytíře na pomyslné hokejové výsluní. Jsem proto rád za příležitost alespoň symbolicky klubu i Jaromírovi Jágrovi v této snaze pomoci.“

×

VIDEO: „Hrajeme první ligu.“ Fotbalista Horváth propaguje televize TCL

Starší článek

Budoucnost mají už jen nezávislé agentury, říká bývalý šéf WPP Sorrell

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více