Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Jak se pandemie prohnala outdoorem

Lukáš Havlas7. 7. 20207. 7. 2020

ADVERTORIAL Super poster: Klienti by se měli více zaměřit na venkovní reklamu, teď mají na trhu skvělé příležitosti.

Pandemie Covid-19 způsobila zmrazení většiny reklamních aktivit a zasáhla i společnost Super poster, která se orientuje především na velké outdoorové nosiče. „V dubnu a v květnu jsme byli nuceni zrušit několik kampaní. Velká většina se ale jen přesunula na další období,“ říká obchodní ředitel společnosti Super poster Josef Soušek.

Super poster, jehož doménou jsou stejnojmenné exkluzivní štítové plachty s plochou obvykle 120 metrů čtverečních, koupil zhruba před rokem CLV nosiče u čerpacích stanic. Pevné stojany se nacházejí hlavně na stanicích MOL, ÖMV, Benzina či Shell. Kromě podsvícených reklamních vitrín o rozměrech 156 na 200 centimetrů zahrnují informační panel ukazující teplotu, datum a čas.

„Tyto plochy jsou dostupnější médium pro širší spektrum klientů. Úspěšně jej nabízíme jak pro celostátní kampaně, tak pro menší lokální akce. Čerpací stanice jsou dnes i místem nákupu nebo schůzek. S přicházející elektromobilitou se zde strávený čas bude ještě prodlužovat. A navíc, v České republice je jedna z nejhustších sítí čerpacích stanic v Evropě,“ pochvaluje si investici Josef Soušek a doplňuje, že nyní připravují změny v produkční části, takže už v krátké době budou u CLV zcela soběstační, a i grafické nebo tiskové služby budou prováděny in house.

Zásah ploch se měří

Společnost může klientům na konkrétních číslech doložit, jaký byl zásah jejich reklamních kampaní. Superpostery i CLV plochy jsou součástí měření Impact, které pro AMVR (Asociaci Měření Venkovní Reklamy) realizují společnosti Nielsen Admosphere a MGE Data. Poslední dva roky pracovaly zejména na aktualizaci mapových podkladů a dat o průjezdnostech.

„Dnes je v tomto měření více než šestnáct tisíc ploch a ve speciální aplikaci IDS (Inventory Delivery System) je možné vyhodnotit obvyklé mediální parametry jako GRP, reach či frekvence. Díky tomu už při plánování a výběru ploch poskytujeme klientům data o očekávaném výkonu kampaní,“ vysvětluje obchodní ředitel společnosti.

Navzdory koronavirové pandemii vidí Josef Soušek budoucí vývoj venkovní reklamy pozitivně. Český trh se podle něho stále vyvíjí a covid-19 jen urychlí změny, které by stejně přišly. Zase se projeví důraz na kvalitu, o horší plochy nebude zájem a trh se pročistí. Propad OOH byl celosvětově vyčíslen na více než dvacet procent, v České republice bude záviset na situaci v nejvíce zasažených sektorech.

„Ovšem pro klienty je celkově tento stav zcela ideální. Mohou si teď vybírat z většího počtu kvalitních volných ploch. Pro nás je důležité stále monitorovat, reagovat a přizpůsobovat se jejich aktuálním požadavkům. Jsme malá mediální firma se specifickým produktem — o to více se snažíme a dlouhodobě budujeme proklientský přístup. A v tom budeme pokračovat i teď v této krizové době,“ dodává Josef Soušek.

Zavřít reklamu

Móda spojená s technologiemi

Starší článek

Uživatele v červnu zajímalo zdraví. Rostla návštěvnost bulvárních magazínů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.