Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

CzechTourism bude nakupovat dynamicky

Radovan Valach27. 7. 20203. 8. 2020

Stejně jako ministerstvo pro místní rozvoj na začátku letošního roku, už i agentura CzechTousim zavedla dynamický nákupní systém (DNS) pro nákup mediálního prostoru.

Systém má pomoci v průběhu dalších čtyř let kvalifikovat dodavatele inzertního prostoru v ČR i v zahraničí v celkovém objemu 301 milionů korun. Konkrétně agentura hledá dodavatele inzertního prostoru pro integrované marketingové kampaně, on-line reklamu, OOH, tiskovou inzerci a rozhlasové kampaně. „Od dynamického nákupu si slibujeme transparentnost výběrových řízení a flexibilitu při provádění reklamních kampaní,“ uvedl v tiskové zprávě Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Ve zprávě se také píše, že na „parametrech systému pracoval CzechTourism od března letošního roku, kdy například provedl předběžnou tržní konzultaci se čtrnácti klíčovými hráči na trhu.“ Záznam konzultace je veřejný a online je k dispozici ZDE.

Mezi účastníky diskuze, kterou moderoval Jiří Šebek, ředitel odboru marketingu CZechTrousimu, byli například Leoš Šlachta (Fragile), Stanislav Zíma (Exim Tours), Jiří Pilňáček (Turistika.cz), Jan Kurel (Wavemaker), Ivona Ševčíková (Acomware), Roman Heřman (REmmark), Eva Frindtová (C.O.T. media) nebo Amara Zemplinerová (TMR Iternational).

Čtěte také:
Polovina české populace sleduje placenou televizi

V průběhu diskuze zaznělo, že CzechTourismus nehodlá žádné subjekty diskriminovat a tudíž se do systému mohu hlásit jak mediální agentura, tak například média samotná. „Proces kvalifikace zájemců do systému je otevřený,“ dodal Herget. „Pokud se zájemci nepodaří kvalifikovat se na první pokus, dostane vyrozumění s konkrétními důvody. Pak může svoji nabídku doplnit či opravit a přihlásit se znovu,“ dodal Herget.

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR zaveldo dynamický nákupní systém na nákup mediálního prostoru pro ministerstvo a evropské fondy v lednu letošního roku.

×

Alza nabírá a pětinásobně rozšíří síť vlastních AlzaBoxů

Starší článek

Søren E. Nielsen se stal prezidentem Mobile Industrial Robots

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více