Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com 7 Pádů
Marketing

Výroky o homosexualitě byly hloupé, distancuje se sponzor od Vémolových slov

Vojtěch Lhota26. 6. 202026. 6. 2020

Přední český zápasník MMA Karlos Vémola zaskočil část veřejnosti, když v rámci rozhovoru v pořadu 7 pádů Honzy Dědka popisoval, jak svému synovi říká „hlavně nebuď teplej, nebo to z tebe vymlátím“. Společnost Nutrend, která je bojovníkovým sponzorem, pro MAM.cz uvedla, že se od jeho výroků distancuje.

„Karlose velmi ctíme v rámci sportu, obdivujeme vše, co dokázal a jsme hrdí na to, že na jeho úspěchu máme i my svou zásluhu. Zásadně však odmítáme jeho výroky týkající se homosexuality a považujeme je za velmi nešťastné a hloupé,“ konstatovala firma působící v oblasti sportovní výživy.

Zdůraznila přitom svůj postoj. „Ve společnosti Nutrend jsme vždy plně respektovali všechny lidi bez ohledu na jejich orientaci, politickou a náboženskou příslušnost či barvu pleti.“

Kontroverzní slova pronesl třiačtyřicetiletý Vémola, když v talkshow odvysílané 23. 6. přišla řeč na jeho syna (ve videu v čase 13:40). „Můj kluk je trošku měkkej. Z toho bude spíš baleťák. Je mu devět, ale říkám, že šest, protože je chudák takový pomalejší. On to má po mámě,“ líčil s úsměvem na rtech Vémola.

„Říkám mu, buď si šampionem čeho chceš, můžeš hrát fotbal, seš takovej měkkej – baleťák, hlavně nebuď teplej, nebo to z tebe vymlátím,“ dodal.

View this post on Instagram

@nutrendbodybuilding

A post shared by Karlos "Terminator" Vemola (@karlos_terminator_vemola) on Jun 23, 2020 at 4:42am PDT

×

Livesport spustil vlastní TV. Lze v ní sledovat Novu Sport či Golf Channel

Starší článek

Cannes Lions ocenil agentury desetiletí. Zlatou palmu získala MJZ USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více