Tesco rozšiřuje prémiovou řadu „Finest“. Přidává produkty z celého světa

24. 6. 2020 17:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tesco přidává nové produkty do své vlastní produktové řady prémiové kvality „Finest“. Mezi novinky patří například Fair Trade káva, italské pesto a několik druhů prémiových džemů. Produkty značky Tesco Finest se navíc vrací do vlastních označených regálů.

„Zákazníci společnosti Tesco se mohou opět těšit na produkty značky Finest s podmanivými a originálními recepturami, kvalitními výrobními metodami a původními ingrediencemi. Produktová řada Finest se rozroste o produkty zItálie, Srí Lanky, Velké Británie, Kolumbie, Sumatry a dalších zemí. Aby bylo nakupování pro naše zákazníky méně náročné a příjemnější, snažíme se udělat řadu Finest ještě dostupnější tím, že produkty umístíme do hlavní uličky obchodu. Přidali jsme také něco navíc: tyto oblíbené produkty naší privátní značky budou nyní kdostání ve všech našich 86 hypermarketech vČeské republice,“ prozrazuje Eva Šimečková, vedoucí oddělení výrobků vlastní značky Tesco ve střední Evropě.

Produktová řada Tesco Finest nabízí například:

  • Kávu s certifikátem Fair Trade z Kolumbie a Sumatry, který zaručuje, že káva splňuje nejvyšší sociální, ekonomické a environmentální standardy. Sumaterská káva se pěstuje na malých indonéských farmách a je známá svou intenzivní vůní hořké čokolády. Intenzivní pražení dodává naší kolumbijské kávě silnou ořechovou chuť.
  • Ručně připravené bramborové chipsy posypané mořskou solí, přelité jablečným octem nebo ochucené sladkým chilli pochází od britských specialistů na výrobu chipsů. Brambory jsou pečlivě smaženy v malých dávkách, aby získaly správný stupeň křupavosti a poté jim je dodána vynikající chuť.
  • Pesto omáčky vyráběné italským způsobem se sušenými rajčaty nebo čerstvou bazalkou, parmezánem, sýrem Pecorino a piniovými oříšky. Zajímavostí je, že se pesto vyrábí pouze v hlavní sezóně, kdy má ligurská bazalka nejvýraznější chuť.
  • Zelený čaj s mátou, který se sklízí na plantážích na Srí Lance, kde vlhké klima a srážky nabízí ideální podmínky pro pěstování čaje s výjimečnou kvalitou. Každé balení obsahuje až 30 % máty peprné. Čaje jsou naporcovány v našich speciálních pyramidových sáčcích vyrobených z biologicky rozložitelné síťoviny.
  • Několik druhů prémiových džemů včetně švestky, maliny, černého rybízu a meruňky, které obsahují opravdové kousky ovoce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.