Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Šéf D&AD odstoupil. Kvůli „dramatickým“ dopadům koronaviru

Vojtěch Lhota10. 6. 202010. 6. 2020

Generální ředitel D&AD Patrick Burgoyne podal výpověď. Učinil tak v důsledku krize, kvůli níž mělo dojít k „dramatické“ restrukturalizaci společnosti a propouštění.

Britská charitativní organizace podporuje projekty v oblasti designu a reklamy, zejména však udílí prestižní marketingová ocenění D&AD Pencils. Protože se jí však významně snížily během pandemie příjmy, vytvořila krizový plán, který má D&AD umožnit pokračovat v činnosti. Společnost dle svého vyjádření plánuje „významné snížení počtu zaměstnanců“.

PSALI JSME
Nejprve odložen, pak definitivně zrušen. Festival D&AD ustoupí pandemii

Burgoyne, který v čele usedl v září 2019 a 20 let byl redaktorem Creative Review, se podle oficiálního vyjádření D&AD vzdal své funkce nesobecky a dobrovolně. Pozici po něm převezme Dara Lynchová, která byla 12 let hlavní vedoucí provozu. Zbytek týmu zatím zůstává beze změny.

Připomeňme, že hlavní zdroj příjmů společnosti soutěž D&AD Pencils byla letos zrušena. „Musíme si zachovat odstup a střízlivý pohled na situaci. Naší prioritou je zdraví a pohoda lidí,“ uvedli pořadatelé v prohlášení na svých stránkách.

×

Do vedení DoDo nastoupil Richard Vlček. Má pomoci s expanzí v zahraničí

Starší článek

Podcast roku: anketu ovládly pořady Vyhonit ďábla a Vinohradská 12

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více