PwC spojilo síly s Konektor Social. V nové HR kampani hledají nadějné auditory

30. 6. 2020 12:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Konektor Social pro poradenskou společnost PwC připravuje kreativní koncept HR hiringové kampaně, na starosti má i samotnou exekuci projektu. Kampaň je zaměřena na absolventy vysokých škol hledající první zaměstnání na plný úvazek. Druhotným cílem kampaně je i celková podpora brandu PwC jako společnosti, pro kterou jsou důležité nejen profesní schopnosti, ale také work-life balance jejich zaměstnanců.

Náborová kampaň PwC cílí na absolventy ekonomických vysokých škol. Ideálními kandidáty jsou lidé s ambicemi se zájmem o startupy i fintech inovace, kteří ale zároveň kladou důraz na zdravý work-life balance. To je také hlavní linka hiringové kampaně.

„Náborová komunikace Velké čtyřky mezi sebou bývá snadno zaměnitelná. V rámci nové kampaně jsme se proto snažili odlišit. Tomu jsme přizpůsobili i vizuální vyznění. Pracujeme s čistým designem a jednoduchými tvary, zároveň jsme vsadili na fotografie, které předávají jasnou emoci, ale bez přehnaných póz a falešných úsměvů“, říká Barbora Stará z Konektor Social.

„Konektor Social reagoval na náš brief kreativním konceptem, který je postaven na autentickém příběhu našich kolegů. Kolegů, kteří chtějí plně rozvíjet svůj talent a potenciál v práci, ale i mimo ni. Kampaň nám v cílové skupině velmi dobře performuje a navíc se s ní identifikují i naši zaměstnanci,“ uvádí Marek Mráz, marketingový lídr PwC. 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení