Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Pohněme s tím. Společně!“ Kreativu volební kampaně TOP 09 zajistí Politinkers

Redakce MAM11. 6. 202011. 6. 2020

V říjnu v Česku proběhnou krajské a senátní volby. Kreativu kampaně TOP 09 dostala na starost agentura Politinkers, která už v minulosti se stranou spolupracovala.

Heslo kampaně zní „Pohněme s tím. Společně!“. „Naším cílem bylo vytvořit dynamické sdělení, které apeluje na voliče, vybízí ke změně a zároveň se dalo kreativně aplikovat jako jednotící linka na všechny segmenty kampaně,“ říká majitel a ředitel agentury Politinkers Karel Kreml.

PSALI JSME
Mediálně analytické oddělení ODS vede Roman Binder. Přichází z AMI Communications

Jednotlivé headliny využité v kampani budou minimalistické. „Každý headline, který uvidíte, bude mít právě tři slova ve formátu ‚nabídka místo stávajícího stavu‘. Chtěli jsme vystoupit z řady dlouhých sdělení, které na nás před každými volbami strany vytasí. Nám se podařilo Topku přesvědčit, že méně v tomhle případě znamená více,“ říká Kreml.

Vizuály vsází na výrazný duo tón, podobně jako tomu bylo i v evropských volbách. „Na základě dobrého výsledku v evropských volbách a reakcí veřejnosti jsme se rozhodli pokračovat a stylizovat veškeré vizuály do duo tónu, který na první pohled TOP 09 a její partnery odlišuje od všech ostatních,“ dodává Kreml z Politinkers.

×

VIDEO: Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět. Rohlik.cz přišel s filmovým spotem

Starší článek

Ceny Lemur 2020 rozdány. Zvítězil projekt bránící děti před nástrahami internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více